یوسی یکبار مصرف چیست و از کجا بخرم؟

سریع ترین و معتبر ترین سایت واریز یوسی پابجی موبایل در ایران را بشناسید

 

اگر شما هم گیمر باشید و در ایران زندگی میکنید حتما به دلیل تحریم ها تجربه بدی رو برای خرید پول بازی ها به ویژه پابجی موبایل داشته اید و حتما یکی از سوالات شما این است سایت معتبر خرید یوسی پابجی در ایران چه سایتی است؟ با ما باشید تا ضمن معرفی این بازی دوست داشتنی یکی از یوسی شاپ های معتبر در ایران را معرفی کنیم.

قصد داریم در این مقاله حول محور موارد زیر صحبت کنیم:

  • بررسی تاریخچه ساخت پابجی موبایل بازی
  • قوانین اساسی بازی
  • بتل پس
  • گیفت کارت استیم چیست؟
  • یوسی چیست؟
  • آشنایی با کاربرد یوسی
  • معرفی سایت معتبر خرید یوسی پابجی در ایران

 

بررسی تاریخچه ساخت پابجی موبایل بازی

ایده ساخت این بازی به ذهن برندن گرین رسید.او بر این باور بود که بازی های بتل رویال و سبک شوتر بسیار ساده و تکراری هستند و پس از مدتی خسته کننده به نظر میرسند و دیگر چیزی برای عرضه کردن ندارند.او با الهام گرفتن از ماد day z  فکری به سرش زد.اوتصمیم گرفت بازی ای را بسازد که تکراری و خسته کننده نباشد و همواره تازه و جذاب به نظر برسد.

او بالاخره تصمیمش را گرفت و مشغول ساخت ماد های مختلف بازی شد. ابتدا همانند سری بازی های GTA یک نقشه باز طراحی کرد.سپس اسلحه ها و مهمات بازی را در سرتا سر نقشه بازی پخش کرد و  برای مشخص کردن فضای امن بازی از یک سری دایره ها استفاده کرد.

مدیر عامل استودیو کره ای Ginno Games به طور اتفاقی با برندن گرین برخورد و کاملاً تصادفی با وی تماس گرفت. آقای گرین آن زمان از سونی آنلاین جدا شده بود و این تماس برای او فرصت تازه ای بود تا بازی ای را بسازد که سال ها آرزوی ساخت آن را داشت.

سر انجام در سال ۲۰۱۷ این بازی عرضه شد اما بازی باگ ها و مشکلات بسیاری داشت که باعث شده بود بازی آن طوری که باید شناخته نمیشد آقای گرین بعد ها از شرکت پابجی جدا شد و تصمیم گرفت مدتی از ژانر بتل رویال فاصله بگیرد.بعد ها در ایرلند به خانواده خود ملحق شد.

بعدها این بازی بسیار محبوب شد و موفقیت چشم گیری به همراه داشت طوری که بسیاری از استودیو های دیگر نسخه های مشابه این بازی  مانند: فورتنایت،فری فایر،کالاف دیوتی موبایل و… را عرضه نمودند.که البته موفقیت خوبی هم داشتند و توانستند بازیکنان بسیاری را جذب خود کنند.

قوانین پایه و اساس بازی

همانطور که در ابتدا گفته شد بازی در سبک بتل رویال ساخته شده است و شما باید در این همراه با تعدادی از بازیکنان دیگر در زمین بازی فرود بیاید؛ اسلحه ها و مهمات مورد نیاز را جمع آوری کنید.شما میتونید این بازی رو به صورت تک نفره ،دو نفره و چهار نفره بازی کنید.هرکس آخرین بازمانده باشد برنده بازی است که در اصطلاح به آن چیکن وینر میگویند.

انواع و اقسام آیتم‌های مختلف در بازی پابجی یافت می‌شود. سلاح‌های سرد و گرم مهم‌ترین آیتم‌هایی بازی به حساب میان. تفنگ‌های  زیادی در بازی وجود دارد و می‌توانیدبه دلخواه سه مدل تفنگ با خودتان حمل کنید.

بازی آیتم ها دیگه ای هم دارد مثل جلیقه و بسته‌های کمک اولیه. شما باید به کمک این آیتم ها خودتان را از زون یا همان دایره های سفید بازی دور کنید و به سمت منطقه امن حرکت کنید.فقط یادتان باشد این فقط شما نیستید که میخواهید خودتان را به منطقه امن برسانید؛بلکه بازیکنان دیگر هم همین قصد را دارند.پس مراقب دشمنان اطراف خود باشید.

بتل پس

در واقع بتل پس یک محتوا اضافی است که به کاربر داده میشود داخل هر بتل پس چندین آیتم از قبیل اسکین های لباس و تفنگ و موارد دیگر به شخص داده میشود.پابجی موبایل دارای رویال پس است که دو حالت رایگان و پولی دارد. در حالت غیر رایگان شما با پرداخت مقداری پول میتوانید صاحب آیتم های خاص و جالبی به صورت هفتگی و ماهانه شوید.

شما در حالت پولی آیتم های بیشتر و بهتری خواهید گرفت و همین عمل موجب میشود شما در بازی زودتر پیشرفت کنید.اماچگونه میتوان رویال پس خریداری نمود؟شما برای خرید رویال پس نیازمند یوسی هستید.

یوسی پابجی موبایل

گیفت کارت استیم چیست؟

یکی از امکاناتی است که شرکت استیم در اختیار کاربران خود قرار داده است گیفت کارت استیم یکی از بهترین روش ها برای خردی بازی های استیم می باشد. در واقع یکی از ساده ترین و بهترین راه افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم برای خرید بازی و انجام بازی آنلاین استفاده از گیفت کارت استیم می باشد. این گیفت کارت در مبالغ مختلفی ارائه می شود. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این گیفت کارت این است که وجود نداشتن هیچگونه محدودیت مکانی در سرویس استیم شرکت Valve است. همچنین توسط گیفت کارت استیم به گیمرها و کاربران این شبکه این امکان داده می شود تا بتوانند بروزرسانی بازی ها و نرم افزارها را به طور خودکار دریافت کنند.

شما میتوانید گیفت کارت های استیم خود را با تحویل انی از  فروشگاه کومت شاپ با بهترین قیمت تهیه کنید.

مزایای استفاده از استیم گیفت

  • دسترسی به بیش از هزاران بازی
  • دریافت خودرکار آپدیت بازی ها
  • استفاده از کلیه امکانات برروی هر دستگاه و سیستم عاملی
  • چت و گفتگوی با دیگر گیمرها در حین بازی
  • عضویت در شبکه های مجازی استیم
  • خرید اضافات ویژه بازی ها از استیم ورکشاپ
  • تبدیل اکانت استیم شما به استیم والت یا کیف پول استیم و امکان پرداخت با آن

یوسی چیست؟

یوسی یا همان UC،یکی از اعتبار های درون برنامه ای در پابجی موبایل است. بازیکنان این بازی میتوانند با خرید یوسی پابجی موبایل، بسیاری از امکانات مهیج این بازی که به صورت عادی در دسترس نیست را بدست اورند.

شما با خرید یوسی در پابجی می توانید بسیاری از اسلحه ها و پوشیدنی و … که از جذابیت های این بازی هستند را داشته باشید و این می تواند شما را از دیگر رقبایتان در این بازی متفاوت کند و قوی تر نماید.

آشنایی با کاربرد یوسی

  • افزایش سطح رقابت
  • خرید اسلحه، لباس و تجهیزات نظامی
  • عدم محدودیت در بازی
  • شرکت در رقابت رویال پس

معرفی سایت معتبر خرید یوسی پابجی در ایران

امکان دریافت یوسی به صورت کاملا رایگان وجود ندارد و شما باید برای خرید آن پول بپردازید.

اگه شما هم گیمر باشید و در ایران زندگی میکنید حتما به دلیل تحریم ها تجربه بدی رو برای خرید پول بازی ها یا پوینت های بازی انلاین تجربه کرده اید.

یا اگر از واسطه های ایرانی خرید کرده باشید حتما تاخیر در واریز یا گرانی محصولات شما را اذیت کرده است؟

برای خرید یوسی شما میتوانید از سایت های مختلف خریداری کنید اما پیشنهاد من به شما کومت شاپ ارائه دهنده یوسی ارزان هست.

نکته جذاب دیگه سایت بخش یوسی ویژه می باشد که پکیج های جذابی را برای شما عزیزان قرار میدهند از جمله:

یوسی جایزه دار

یوسی یکبار مصرف

افر های ویژه

پکیج متریال گان و….

شما میتوانید تمامی این پکیج ها رو با کمترین قیمت در کمترین زمان تهیه کنید.

یوسی یکبار مصرف چیست؟

یوسی یکبار مصرف همان یوسی عادی است و هیچ فرقی با یوسی عادی ندارد(نه یوسیش از بین میره نه تایمیه) تنها فرق این یوسی ها در خرید ان است یعنی هر پک یوسی یکبار مصرف را روز یکبار میتوانید برای هر اکانت بخرید برای مثال اگر پک ۳۶۱ یوسی را برای اکانت خود خریدید تا فردا ان را نمیتوانید بخرید.

چرا کومت شاپ؟

فروشگاه کومت شاپ با تجربه چندین ساله در عرصه گیم زمینه رو برای شما فراهم میکند که بدون هیچ دغدغه ی از گیم خود لذت ببرید و ذره ی تحریم ها را حس نکنید.کومت شاپ در واقع یک یوسی شاپ است که برای شما عزیزان طراحی شده است تا شما با کمترین قیمت در کمترین زمان یوسی مورد نیاز خود راتهیه کنید. در سایت حدود ۳۰ پکیج متنوع یوسی وجود دارد که شما بتوانید راحت بهترین انتخاب را داشته باشید.

پشتیبانی قوی

تیم پشتیبانی سایت یکی از قوی ترین تیم های پشتیبانی می باشد که برای رفاه حال شما در تمامی شبکه های اجتماعی پاسخگو شما عزیزان است.و برای رفع نیاز شما دوستان از هیچ  کمکی دریغ نخواهد کرد.

پلتفرم های پشتیبانی سایت

  • واتساپ
  • تلگرام
  • اینستاگرام

از طریق پشتیبانی سایت

محصولات به روز

تمامیه محصولات ما با کوچک ترین تغییر از طرف گیم ها اپدیت می شود.

و تمامیه قیمت های محصولات هر ۲۴ ساعت نسبت به قیمت دلار بروز میشود تا بهترین تجربه خرید را برای شما عزیزان رقم بزند

 

برچسب ها : uc پابجی,اکانت یوسی,شارژ یوسی,خرید یوسی بازی,خرید یوسی موبایل,خرید یوسی پابجی,پابجی موبایل,سایت یوسی,یوسی مطمئن,یوسی سریع,یوسی ارزان,خرید و فروش یوسی,فروش یوسی,خرید یوسی,خرید مطمئن یوسی,یوسی,uc,یوسی پابجی

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی