خداحافظی غریبانه رونالدو / همه شوکه شدند!

به گزارش ساناپرس، منچستریونایتد اجازه خروج کریستیانو رونالدو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه را صادر کرد.

بر اساس گزارش‌ها، منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو اجازه خواهد داد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه اولدترافورد را ترک کند.

این بازیکن 37 ساله در تابستان تلاش کرد تا یونایتد را ترک کند زیرا می‌خواست به یک باشگاه دارای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بپیوندد اما این انتقال محقق نشد.

آینده رونالدو در یونایتد از ابتدای فصل به طور فزاینده‌ای در هاله‌‌ای از ابهام به نظر می‌رسد زیرا او تنها یکی از هفت بازی این باشگاه در لیگ برتر را از ابتدا آغاز کرده است.

اریک تن هاگ و یونایتد مصر بودند که رونالدو در تابستان فروخته نشود، اما طبق گزارش تلگراف، هم باشگاه و هم سرمربی توافق کرده‌اند که اگر پیشنهاد مناسبی در ژانویه ارائه شود، بازیکن ملی پوش پرتغالی را رها کنند.

این گزارش ادعا می‌کند که رونالدو همچنان امیدوار است تا قبل از پایان فصل یونایتد را ترک کند، اما علیرغم کمبود زمان بازی تحت هدایت تن هاگ، “بسیار حرفه‌ای” باقی مانده است.

رونالدو روز یکشنبه برای شکست 6-3 یونایتد مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد روی نیمکت رها شد و تن هاگ اعتراف کرد که نمی‌خواسته با آوردن او به عنوان بازیکن تعویضی به بازیکن 37 ساله بی احترامی کند. درحالیکه در نیمه اول با چهار گل عقب افتاده بودند.

چلسی به طور بالقوه می‌تواند در زمستان امسال دوباره قرارداد رونالدو را بررسی کند، زیرا تاد بوهلی مالک آن در تابستان پیش از مخالفت توماس توخل، که اکنون با گراهام پاتر جایگزین شده است، تصمیم به جذب این بازیکن گرفت.

گفته می‌شود که رونالدو پیشنهاد ملموسی از الهلال عربستان به ارزش بیش از 200 میلیون پوند دریافت کرده، اما او این انتقال را رد کرده است.

رونالدو همچنین به رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ پیشنهاد شد اما هر چهار باشگاه علاقه‌ای به این موضوع نداشتند.

روی کین، کاپیتان سابق یونایتد پس از شکست 6-3 مقابل سیتی، باشگاه را متهم کرد که با حفظ رونالدو در تابستان، “بی احترامی” کرده است. انتهای پیام/

اخبارورزش
پربازدیدکریستیانو رونالدو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی