طرح ساماندهی کارکنان دولت جدی شد / زمان اجرای این طرح مشخص شد ؟ + جزئیات

به گزارش ساناپرس؛ طرح ساماندهی کارکنان دولت جدی شد / زمان اجرای این طرح مشخص شد ؟ + جزئیات ولی اسماعیلی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت که کلیات آن چهار ماه قبل تصویب شده بود طی جلسات فشرده و مکرر با حضور نمایندگان سازمان امور اداری و استخدامی، مرکزپژوهش‌های مجلس، و کارشناسان زبده امور استخدامی بررسی و در کمیسیون به تصویب رسید.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی می گوید: آخرین جلسه کمیسیون درباره بررسی این طرح امروز برگزار شد و ماده واحده و هشت تبصره ذیل ماده واحده رای نهایی را کسب کرد.

اسماعیلی گفت: در صورت تصویب نهایی این طرح در صحن علنی و بر اساس تبصره ۲ این طرح تمام نیروهایی که تحت عناوین نیروهای عمرانی، حجمی، شرکتی و سایر عناوین مشابه مشغول هستند تبدیل به کار معین شده و امنیت شغلی خواهند داشت.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی می گوید: بدین ترتیب و در صورت تصویب نهایی طرح  یکی از وعده های انتخاباتی آیت الله رئیسی مبنی بر عدالت در پرداخت و عدالت استخدامی محقق خواهد شد و نیروهایی که قراردادهای ۲۹ روزه و یا سه ماهه داشتند از امنیت شغلی برخوردار خواهند شد.

به گفته او، امروز این طرح در کمیسیون جمع بندی و به هیات رئیسه  داده شد و امیدواریم در صحن علنی هم با رای موافق نمایندگان مواجه شود.
اسماعیلی گفت: بر اساس این طرح شرکت‌های واسط بین دستگاه‌های اجرایی و نیروهای شرکتی و همچنین امضاهای طلایی حذف خواهند شد و فرایند استخدام تنها از طریق آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش انجام خواهد شد.

اخبارجامعه
پربازدیدطرح ساماندهی کارکنان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی