مهدی مهدوی کیا عذرخواهی کرد؟ / پرسپولیسی معروف در راه بازگشت به تیم ملی امید؟

به گزارش ساناپرس، مهدی مهدوی کیا پیشنهاد تیم امید را برای ادامه همکاری نپذیرفته است و رسما اعلام کرد ادامه همکاری او با تیم امید منتفی است.

​شب گذشته پرهیزکار، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در برنامه شب های فوتبال مدعی شد که فدراسیون فوتبال علاقمند است به همکاری خود با مهدی مهدوی کیا به عنوان مربی تیم امید ادامه دهد اما این مربی امروز پاسخ همه خبرنگاران ورزشی را بی پاسخ گذاشت و در استوری اش نوشت هیچ ارتباطی با فوتبال ایران ندارد.یکی از مدیران تیم امید در واکنش به این اتفاق گفت: مهدوی کیا مدت هاست تصمیم خود را برای عدم همکاری با تیم امید گرفت. او زمانی این تصمیم را گرفت که بازیکنان تیم امید را به خاطر سنگ اندازی باشگاه ها به جای فرودگاه راهی خانه های خود کرد و خطاب به خبرنگاران گفت که تیم امید با این وضعیت به فرودگاه مهرآباد هم نمی رسد چه برسد به المپیک پاریس.

این مدیر ادامه داد: مهدوی کیا بعد از این اتفاق گفت تازه متوجه شدم چرا مربیان قبل از من که خیلی از آنها باتجربه و سرشناس بودند نتوانستند در تیم امید موفق باشند؛ به این خاطر که باشگاه ها به منفعت خود فکر می کنند و فدراسیون فوتبال هم هیچ حمایت از تیم امید ندارد گویی که یک بچه سر راهی است!

گفتنی است سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال انتخاب محرم نوید کیا را هم به عنوان مربی تیم امید خبر دقیق ندانست و گفت منتظر است تا کمیته جوانان مربی مد نظر خود را به کمیته فنی و در ادامه هیات رییسه معرفی کند.

اخبارورزش
پربازدیدمهدی مهدوی کیا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی