حرکت جنجالی سحر قریشی برای علی کریمی + عکس

به گزارش ساناپرس، سحر قریشی دفعات پیشین تصویری ساده از علی کریمی منتشر کرده بود و بدون جزئیات، شجاعت علی کریمی را ستوده بود.

اما حالا در اقدامی بی سابقه او از تصویر علی کریمی به شکل تمبر رونمایی کرده است تا حمایت تمام قدی از او در برابر اتهامات اخیر انجام داده باشد.

همچنین کاربران معتقدند که سحر قریشی با انتشار این تصویر خواسته در مقابل خواسته تا حمایت علی کریمی را داشته باشد. اما خودش به این ادعا واکنشی نشان نداده است.

بیوگرافی :
سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد

طلاق رسمی سحر قریشی از امیر تتلو
سحر قریشی بازیگر زن جوان که در یکسال اخیر با امیر تتلو نامزد کرده بود، تلویحا خبر جدایی خود را اعلام کرد و گفته از کشور ترکیه هم خارج شده است

ازدواج این دو چهره جنجالی مدت ها تیتر رسانه های نوشتاری و مجازی بود که ماه عسل آن برگزاری کنسرت امیر تتلو در ترکیه شد!

اخباربازیگران و هنرمندانورزش
پربازدیدسحر قریشیعلی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی