ساپینتو حرف های رکیکی به ما زد

به گزارش ساناپرس، مازیار ربیعی‌فر در مورد اظهارات اخیر خسرو حیدری در مورد حواشی بازی گل گهر – استقلال صحبت کرد.

مازیار ربیعی‌فر، مربی تیم فوتبال گل گهر در خصوص صحبت‌های خسرو حیدری اظهار داشت: به عنوان نکته اول باید به عنوان یک مربی باسابقه و کسی که فوتبال اروپا را تجربه کرده باید به آقای خسرو حیدری یک پندی بدهم و آن این است که با شیرین زبانی کسی رشد نمی کند و با علم و دانش و صداقت یک مربی رشد می کند.

وی با اشاره به حواشی بازی با استقلال و پنالتی جنجالی گفت: ما اینقدر شهامت داشتیم که بگوییم پنالتی درست بود و در کنفرانس هم مربی ما گفت ولی آیا اینقدر صداقت دارند که بگویند در این چند فصل چه جنایت‌هایی در بازی هایی استقلال و گل گهر نسبت به تیم ما شده که تمام کارشناسان و مردم به آن اذعان دارند.

مربی گل گهر خطاب به خسرو حیدری ادامه داد: آقای خسرو حیدری هم صدا و هم فیلم شما وجود دارد که بازیکن ما مصدوم شده و بازیکن شما قصد داشت توپ را بیرون بزند و شما نگذاشتید و این چیزها در فوتبال معنا ندارد و هیچ توصیفی برای آن نمی توانیم بیاوریم.

ربیعی‌فر با اشاره به رفتارهای ساپینتو کنار زمین، گفت: آقای ساپینتو از ابتدای بازی در حال توهین بود و حتی ناظر به سمت نیمکت ما آمد و گفت شما که در کادرفنی‌تان مربی پرتغالی داشتید معنای این حرف های سرمربی استقلال چیست که ما معنای رکیک آن را نگفتیم.

وی افزود: اگر آن روز که به کارکنان شریف هلال احمر در انزلی توهین و اهانت شد جلوی این فحاشی و رفتار گرفته می شد شاهد این ماجراها نبودیم. فکر می کنم فوتبال ایران اسیر و دچار یک کاپیتالیسم پرتغالی شده و این افراد یک مصونیت شدید دارند ٌوگرنه نمی شود این همه توهین و رفتار زشت را توجیه کرد و از آن گذشت.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی