افشاگری جدید پدر مهسا امینی / هیچ کس از ما دلجویی نکرد!

به گزارش ساناپرس؛ پدر مهسا امینی: هر خبری که درباره دلجویی مقامات منتشر می‌شود، واقعیت ندارد/ هیچکس جوابی به ما نمی‌دهد

امجد امینی گفت:

بار‌ها به پزشکی قانونی و مراجع ذی‌ربط مراجعه کردم، اما هیچ جوابی به من ندادند و به نحوی من را دست به سر کردند.

فقط به من می‌گویند دو هفته دیگر صبر کن، سه هفته دیگر صبر کن. در حالیکه از مهلتی که قبلا خواسته بودند، گذشته است.

هر خبری که درباره دلجویی مقامات منتشر می‌شود، واقعیت ندارد. آقای رئیسی اصلا از ما دلجویی نکرد تنها زنگ زد و گفت پیگیری می‌کنیم که البته بنده هیچ پیگیری‌ای از جانب ایشان و بقیه مسئولان مشاهده نکردم./رویداد۲۴

 تکذیب یک مصاحبه منتسب به پدر مهسا امینی

«امجد امینی» پدر مهسا امینی ضمن تکذیب برخی اظهارات منتسب به وی که نوشته بودند «رییس جمهور از خانواده ما دلجویی نکرده است» به ایرنا گفت که رییس جمهور در تماس با من، ضمن «احوالپرسی و دلجویی از بنده و خانواده» تاکید کردند که «دستور پیگیری سریع پرونده» را صادر کرده است.

پدر مرحومه امینی که همچنان خواستار پیگیری پرونده دخترش از سوی رییس جمهور است، ضمن تکرار مطالبه اصلی خود که معرفی مقصران حادثه توسط مراجع رسمی و قضایی است، یادآوری کرد که در چند روز گذشته در مورد آنچه در مکالمه تلفنی بین او و رییس جمهور گذشته است، با هیچ رسانه و خبرنگاری صحبت نکرده است.

وی از اینکه چگونه چنین اظهاراتی به نقل از وی منتشر شده، اظهار بی اطلاعی کرد گفت: اصلا در مورد ماهیت تماس تلفنی رییس جمهور و یا دلجویی وی با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام.

امجد امینی با تاکید بر اینکه در چند روز گذشته این نخستین بار است که با رسانه ها صحبت می کنم، افزود: هرآنچه در این مورد به نقل از من منتشر شده است، واقعیت ندارد./ ایرنا

اخبارحوادث
پربازدیدمهسا امینی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی