دانشگاه صنعتی شریف تعطیل شد / آخرین وضعیت دانشجویان در دانشگاه شریف

به گزارش ساناپرس؛ کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهر ۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.همچنین تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.هیات رئیسه دانشگاه، «حفاظت از دانشجویان و کاهش نگرانی‌ها» را دلیل این تصمیم اعلام کرده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی اتفاقات امروز دانشگاه شریف در این مرکز آموزشی حاضر شد و با دانشجویان به گفتگو پرداخت. دانشجویان سپس از دانشگاه خارج شدند.

محمدعلی زلفی‌گل حوالی ساعت ۷ دیشب به همراه تعدادی از مسئولان وزارت علوم و مسئولان دانشگاه شریف در این مرکز آموزشی حاضر شد و برای آرام‌ کردن شرایط این دانشگاه با دانشجویان این مرکز گفتگو کرد. وی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه این دانشگاه را ترک کرد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف،  با تایید خبر فوق اعلام کرد دانشجویانی که پشت درب ورودی اصلی دانشگاه شریف، در خیابان آزادی بودند، توانسته‌اند با وساطت وزیر از دانشگاه خارج شوند.

دانشگاه صنعتی شریف تعطیل شد

دانشگاه صنعتی شریف خبر داده که کلاس‌های این دانشگاه تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می‌شود.
کلاس‌های دانشگاه شریف از امروز، دوشنبه، ۱۱ مهر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده:به اطلاع می‌رساند کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهر ۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.همچنین تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

هیات رئیسه دانشگاه، «حفاظت از دانشجویان و کاهش نگرانی‌ها» را دلیل این تصمیم اعلام کرده است.

اخبارجامعه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی