یک خبر جدید درباره حسین ماهینی + عکس

به گزارش ساناپرس؛ یک خبر جدید درباره حسین ماهینی + عکس بازداشت حسین ماهینی کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس یه اتهام ترویج اغتشاش و هرج و مرج و در کشور، بازخوردهای متفاوت و بسیار زیادی را به دنبال داشته است.

در همین راستا مهدی قائدی بازیکن جنجالی تیم استقلال نیز با منتشر کردن تصویری ماهینی و فرزندان اش در برابر این موضوع موضع گیری کرده است.

او در این باره نوشته است:

برای مردهای واقعیمون… حسین ماهینی

کنایه تند و تیز مهدی قائدی با تصویر حسین ماهینی

ناگفته ماند که طبق اعلام خبرگزاری دولت، حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس سه روز قبل بنا به دستور مراجع قضایی بازداشت شد.

افشین حاجی پور: خوشحال شدم قایدی و مهدی پور خط خوردند

بازیکن اسبق استقلال گفت: با شناختی که از کارلوس کی‌روش داریم و می‌دانیم اهل بستن لیست تیم ملی با توصیه پکیج بندها نیست استقلالی‌ها هنوز باید امیدوارانه تمرین و بازی کنند تا دوباره به تیم ملی دعوت شوند.

افشین حاجی پور، بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، در ارتباط با خط خوردن سه بازیکن استقلال از لیست تیم ملی و شرایط این تیم برای ادامه مسابقات اظهاراتی را مطرح کرد.

نظرتان در رابطه با خط خوردن سه بازیکن استقلال از لیست تیم ملی چیست؟

از این سه نفر که خط خوردند مهدی قایدی اصلا نیازی به تعریف کردن ندارد. او در دو سال آخری که در لیگ ایران فوتبال بازی می‌کرد جزو بهترین‌های لیگ ایران بود. اما متاسفانه با یک انتخاب اشتباه به امارات رفت ولی خیلی زود متوجه شد و به موقع برگشت. قایدی بازیکنی است که می‌تواند در ۱۵ دقیقه پایانی بازی کمک‌حال تیم ملی باشد.

درباره دو خط خورده دیگر استقلال چه صحبتی دارید؟

مهدی مهدی پور در فصل گذشته نقش پررنگی در قهرمانی استقلال داشت و معتقدم از بین این سه نفر مهدی پور و قائدی باید در اردوی تیم ملی می‌ماندند چون به درد کی‌روش می‌خورند.

چه توصیه‌ای به بازیکنان استقلال به ویژه خط خورده‌ها دارید؟

با توجه به زمان باقیمانده تا شروع جام جهانی و احتمال تغییر در لیست نهایی، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ضمن اینکه انسان باید در هر کاری امید داشته باشد. کارلوس کی روش قطعاً بازیکنان خوب را می‌بیند. به همین خاطر قایدی، محبی و مهدی پور نه تنها نباید ناامید شوند بلکه باید انگیزه شان هم دو برابر شود. اصلاً من می‌گویم خوب شد که این سه نفر خط خوردند و از این بابت برایشان خوشحالم. چون هنوز لیست نهایی تیم ملی تکمیل نشده و آنها می‌توانند توانایی‌هایشان را به کی روش اثبات کنند. کی روش بارها ثابت کرده مربی نیست که بازیکن پکیجی قبول کند.

اخبارورزش
حسین ماهینی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی