خرید کاکتوس و ساکولنت

خرید اینترنتی کاکتوس و ساکولنت و گیاهان زینتی با بهترین قیمت و کیفیت از گلخانه های برتر سراسر کشور از سایت کاکتی استور

کاکتی استور اولین و بزرگترین بازار آنلاین تخصصی کاکتوس و گیاهان زینتی

کاکتی استور بازار آنلاین تخصصی کاکتوس و گیاهان زینتی در سال 1394  با هدف ایجاد بستری مناسب جهت خرید و فروش کاکتوس، ساکولنت و عرضه ی دیگر تولیدات گلخانه ای زینتی بدون واسطه به مشتریان سراسر کشور به عنوان اولین بازار آنلاین در این زمینه شروع به فعالیت کرد و البته بسیاری از گونه‌ های کاکتوس و ساکولنت به علت شرایط آب و هوایی متفاوت، در اقصی نقاط کشورمان وجود ندارد؛ کاکتی استور تمامی گونه‌ ها را در وب‌سایت و اپلیکیشن خود جمع آوری کرده و شرایط ارسال ویژه این گیاهان را برای تمام کشور فراهم نموده است و تا‌ کنون حدود 30 گلخانه و عرضه کننده فعال و هزاران مشتری وفادار در سراسر کشور دارد.

کاکتی استور با حذف واسطه‌های غیر‌ضروری فاصله بین گلخانه داران و پرورش دهندگان کاکتوس و ساکولنت را تا خریداران این گیاهان زیبا کوتاه نموده است. بدین ترتیب هم خریداران گیاه با کیفیت‌تری خواهند داشت و هم منجر به افزایش درآمد باغبانان و گلخانه‌داران ایرانی خواهد شد. تمامی عکس‌های موجود در سایت نیز عکس واقعی محصولات و به همان شکلی که در گلخانه‌ها هستند، می‌باشند و جنبه تبلیغاتی ندارند که همین امر نیز اثبات کننده حذف واسطه در کاکتی استور می‌باشد.

کابران می توانند به راحتی از طریق اپلیکیشن و یا وبسایت برای خرید کاکتوس و پک کاکتوس و ساکولنت و دیگر محصولات اقدام نمایند.

 

آنچه کاکتی استور را متمایز می‌نماید

  • گستره ی متنوع محصولات
  • خریدی ارزان و مقرون به صرفه
  • همگام با دانشنامه ی جامع آنلاین کاکتوس
  • بستری مناسب برای اشتغالزایی خرده فروشان
  • پشتیبانی آنلاین جهت راهنمایی خرید و تحویل سفارش
  • ارسال محصولات از طریق روش‌های ویژه حمل و نقل گیاهان به سراسر کشور

 

اهمیت ویژه به تخصص در کاکتی استور

کاکتی استور با اضافه نمودن دانش آموخته و متخصص در زمینه گیاهان، جهت نظارت و کنترل کیفیت محصولات و تولید محتوای تخصصی و کاربردی، سعی کرده است تا علاوه بر تلاش بر رضایتمندی حداکثری مشتریان ، محبوبیت ویژه ای میان متخصصین و علاقمندان حرفه ای این حوزه بدست آورده باشد.

فعالان و عرضه کنندگان در کاکتی استور

  • گلخانه گیاهان زینتی : گلخانه گیاهان زینتی مکانی مسقف و نسبتا بزرگ است که ایجاد کننده فضای رشد و نگهداری گونه های متفاوتی از گیاهان است که یا از طریق بذر، کشت و پرورش می‌یابند و یا از طریق قلمه؛ که دردو نوع گونه های رایج و گونه های کلکسیونی هستند که گونه دوم ارزشمندی بیشتری دارند. تمامی گیاهان موجود در این محیط ها درون گلدان ها پرورش یافته و محیط نگهداری و تجهیزات این گلخانه ها، با گلخانه‌های گیاهان صیفی بسیار متفاوت می‌باشد.
  • پرورش دهندگان خانگی : متشکل از علاقمندان یا متخصصینی که با پرورش گیاهان در گلخانه های شخصی خانگی خود با مقیاس کوچک تر در مقایسه با گلخانه های زینتی، این محصولات را پرورش داده و عرضه می‌کنند.

امکاناتی که جدیدا به کاکتی استور افزوده شده است :

  • سیستم همکاری در فروش کاکتی استور: با هدف ایجاد منبع درآمدی بسیار مناسب برای فعالان شبکه های اجتماعی و علاقمندان این حوزه به امکانات وب سایت افزوده شده است تا افرادی که علاقمند به کارکردن در این زمینه هستند ( افرادی چون خانم های خانه دار – دانشجویان – افرادی که به شبکه های اجتماعی علاقمند هستند و … ) از این راه منبع درآمد خوبی برای خود داشته باشند)
  • کاکتی پلاس: محصولاتی خاص و مناسب برای هدیه و تبلیغات و اشانتیون می باشد که شامل انواع گیاهان در گلدان های بتنی و سرامیکی در طرح ها و رنگ های متفاوت و با قیمت بسیار مناسب هستند که برای هدایای تبلیغاتی و اشانتیون ها ( در مراسمات و تبلیغات و . …) بسیار مناسب و کاربردی هستند.
  • کاکتی فن: شامل اکسسوری های طرفداری برای علاقمندان به کاکتوس و گیاهان زینتی است که هدف از این بخش حضور هرچه بیشتر کاکتی استور در حوزه تخصصی کاکتوس و گیاهان زینتی است. کاکتی استور در این بخش با طراحی و تولید انواع محصولات ( مانند ماگ و تیشرت های چاپی) با طرح های اختصاصی گیاهان، شامل کاکتوس و انواع گیاهان زینتی؛ گامی در راستای ترویج فرهنگ نگهداری از گیاهان به ویژه کاکتوس ها برداشته باشد.

02128429394

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی