خبر مهم از رتبه بندی معلمان / وزیر آموزش و پرورش ورود کرد / مهلت بارگذاری مداراک در سامانه رتبه‌بندی معلمان؟

به گزارش ساناپرس؛ خبر مهم از رتبه بندی معلمان / وزیر آموزش و پرورش ورود کرد / مهلت بارگذاری مداراک در سامانه رتبه‌بندی معلمان؟ وزیر آموزش و پرورش با در خصوص نیاز جامعه معلمین به بیمارستان، گفت: تأسیس بیمارستان فرهنگیان در توانایی وزارت آموزش و پروش نیست، اما در تلاش‌ها برای ارتقاء بیمه معلمان ادامه دارد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پروش با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان در امسال حدود ۵۰ هزار جذب دانشجو داشته است، اضافه کرد: فارغ‌التحصیلان این رشته دو مرحله دیگر تحت عنوان آزمون صلاحیت و ارزیابی ۶ گانه را باید پشت سر بگذارند.

سامانه رتبه بندی معلمان به آدرس rtb.medu.ir اکنون برای برخی معلمان باز است و می‌توانند تکمیل و بارگذاری مداراک را انجام دهند.
نوری ادامه داد: فضای آموزشی مدارس باید سرآمد و دارای کارایی بالا باشد، درحال‌حاضر طی برنامه‌های اجرایی دانش‌آموزان کشور موفق شدند در المپیادها به ۲۰ مدال طلا دست پیدا کنند، این آمار با ارتقاء سطح کیفیت آموزش افزایش خواهند یافت.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تنها ۵ درصد از فضای ورزشی، کانون‌های پرورشی، فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن‌ها استفاده می‌شود، این آمار باید ارتقاء پیدا کند تا دانش آموزان علاوه بر آموزش در فضای مدارس، خارج از آن نیز به تجربه اجتماعی بالایی دست پیدا کنند.وی افزود: فضای آموزشی ما شاهد مهاجرت‌ها و خرده فرهنگ‌های مختلفی است که مشکلات زیادی را به دنبال دارد؛ این مهم معلمان و میدان مدارس را سخت‌تر می‌کند، از این رو تقاضا داریم از ظرفیت مراکزی همچون انجمن‌ها، موسسات خیریه و خانواده‌ها در این مسیر استفاده شود.

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی