علت خشم ساپینتو لو رفت! ساپینتو عاشق است! / تجدید فراش غول پرتقالی در ایران؟

به گزارش ساناپرس، مربی تیم استقلال گفت: پنالتی که برای ما اعلام شد کاملا واضح بود.روی ماتا در نشست خبری پس از پیروزی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: در نیمه اول خوب ظاهر شدیم و خوب بازی کردیم و مستحق این بودیم که گل بزنیم. فرصت‌های خیلی زیادی داشتیم و بهتر بازی می‌کردیم. حتی می‌توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم.

وی افزود: در نیمه دوم می‌دانستیم تیم گل‌گهر به این نتیجه واکنش نشان می‌دهد. به تیم خودمان در رختکن گفتیم در زمین محکم ظاهر شوید. روی موقعیتی گل خوردیم که شایسته آن نبودیم. گل گهر تیم خوبی است اما باید تمرکزمان بیشتر باشد. بعد از تساوی، چند تعویض انجام دادیم تا ظرفیت تیم را بالا ببریم و توانستیم آخر بازی کنترل را به دست بگیریم. دو سه موقعیت پشت خط دفاعی حریف ایجاد کردیم. واقعا هم یک پنالتی واضح بود.

ماتا گفت: باید سرمربی به جای من اینجا می‌آمد. همه می‌دانند یک مصاحبه دیروز در مورد دستیارهای سایر تیم‌ها انجام داد. ما دستیارها باید به سرمربی کمک کنیم. این شغل ما است؛ نه اینکه تیم دیگر را تحریک کنیم. شما ندیدید کسی از نیمکت استقلال با نیمکت آنها صحبت کند. بازی با نساجی و این بازی، می‌خواهم بدانم چرا باید دستیار با سرمربی ما صحبت کند؟ چرا به سرمربی احترام نمی‌گذارند؟ سرمربی به کسی بی‌احترامی نکرد. او عاشقانه فوتبال را دنبال می‌کند و احساسی است.

وی افزود: همه اینطور هستیم. شغلمان را دوست داریم. این موقعیت برای داوران هم سخت است. روی صحنه پنالتی درگیری داشتند و تصمیم‌گیری در مورد درگیری سخت بود. آمد و کارت قرمز داد که من نمی‌فهمم. ما از آن ها خواستیم تمرکزشان روی بازی باشد و این برای همه خوب است. باید به هم احترام بگذاریم.

مربی استقلال‌ تصریح کرد: از این برد خوشحالیم. استقلال همیشه به زمین می‌رود که برنده شود. گل‌گهر تیم خیلی خوبی است. ما سه امتیاز این بازی را گرفتیم و خیلی خوشحالیم.

ماتا در خصوص رفتار بهزاد غلامپور در اتفاقات پایان بازی گفت: من چیزی ندیدم. به دنبال بهانه نباشید./ خبر آنلاین

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی