ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور / یحیی بالاخره فوق ستاره را آورد

به گزارش ساناپرس، به نظر می رسد که یحیی گل محمدی به ترکیب پیروز پرسپولیس در چند هفته اخیر دست نزند و تنها مصدومیت بیرانوند و صادقی ابهام ترکیب سرخ ها مقابل تراکتور خواهد بود.

با نتایج هفته هفتم در روز اول، پرسپولیس صدرنشین مانده اما اکنون برای فرار سه امتیازی چشم به برتری مقابل تراکتور دوخته است.

بعد از تعطیلی لیگ به واسطه برگزاری اردوی تیم ملی، اکنون پرسپولیس آماده جدال با تراکتور شده و امیدوار دستیابی به نتیجه در جدال خانگی مقابل این حریف، شرایط را در جدول کاملا به سود خود کند.

پرسپولیس در شرایط کنونی تنها امید عالیشاه و شیخ دیاباته را به عنوان مصدوم در اردوگاه خود دارد که شرایط همراهی این تیم را ندارند. وضعیت بیرانوند نیز بعد از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی نصیبش شده همچنان نامشخص است اما احتمال اینکه او در این دیدار تیم را همراهی کند زیاد خواهد بود و در اردوی تیم حاضر شده است. وحید امیری نیز بعد از مدت‌ها در اردوی پرسپولیس حاضر شده و احتمال اینکه برای دقایقی در ترکیب سرخپوشان به میدان برود زیاد خواهد بود.

گوهری در آماده باش

دروازه‌بان پرسپولیس قرار است طی تست نهایی امروز مشخص شود. یحیی گل محمدی هنوز تصمیم نهایی را در این پست نگرفته و منتظر تست نهایی بیرانوند است که از ناحیه کمر همچنان احساس درد می‌کند. در این شرایط احمد گوهری در حالت آماده باش قرار دارد و با تمریناتی که طی تعطیلات داشته، در انتظار فرصتی است تا خود را بار دیگر به کادرفنی اثبات کند. باید منتظر ماند و در نهایت دید از بین بیرانوند و گوهری، کدام دروازه بان مقابل تراکتور به میدان خواهد رفت.

پورعلی‌گنجی استراحت نمی‌کند

در جمع خط دفاعی پرسپولیس با بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی از اردوی تیم ملی، باید بار دیگر منتظر شکل‌گیری زوج این بازیکن در کنار مدافع گرجستانی سرخ‌ها بود و گئورگی گولسیانی آماده جدال با تراکتور در کنار زوج ایرانی‌اش است. در سمت راست هم دانیال اسماعیلی‌فر باانگیزه آخرین امیدهای خود را برای حضور در تیم ملی، در دقایقی که تا جام جهانی در ترکیب تیم باشگاهی‌اش فرصت دارد، جستجو می‌کند و باید دید چه عملکردی مقابل حریف به جا خواهد گذاشت. در سمت چپ دفاعی نیز بار دیگر علی نعمتی حاضر خواهد شد و احتمال اینکه در جریان بازی جای خود را با وحید امیری عوض کند تا این بازیکن نیز در شرایط بازی قرار گیرد، زیاد خواهد بود.

مثلث تهاجمی پرسپولیس با ملی‌پوشان و گلسازان

میلاد سرلک در کنار سینا اسدبیگی در خط میانی حاضر خواهند بود تا به دنبال برتری در جنگ‌های میانی برابر حریف باشند. سروش رفیعی و سعید صادقی نیز به عنوان برترین بازیسازان این تیم، در تلاش برای دستیابی به رسیدن به دروازه حریف خواهند بود و تقابل ویژه‌ای با نفرات میانی حریف و خصوصا رضا اسدی خواهند داشت.

لوکادیا همچنان بوی گل می‌دهد؟

مهاجم هلندی سرخپوشان که پیش از تعطیلی لیگ در نقش گلزن اول پرسپولیس ظاهر شده بود، اکنون باید دید در این تعطیلات چه شرایطی را دنبال کرده و آیا همچنان زهردارترین مهاجم کنونی لیگ لقب خواهد گرفت یا خیر. در کنار او مهدی ترابی به حمایت از مهاجم هلندی خواهد پرداخت و به عنوان دیگر مهاجم سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود. با این حال بعید نیست که یحیی گل محمدی با استراحت دادن به سعید صادقی که با مصدومیت جزیی از اردوی تیم ملی به جمع سرخپوشان اضافه شده بود و در ادامه شرایط بازی را به دست آورده،ترابی را یک خط عقب‌تر به کار گیرد و از عبدی یا پاکدل در کنار لوکادیا سود ببرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند (احمد گوهری)، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی (مهدی عبدی)، سروش رفیعی، یورگن لوکادیا

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور ساعت 17:30 با قضاوت موعود بنیادی فر در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

اخبارورزش
یحیی گل محمدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی