اعتراف سرمربی استقلال به این موضوع/ بالاخره همه چیز را لو داد

به گزارش ساناپرس، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و ملوان اظهار داشت: ابتدای باید به مساله مهمی اشاره کنم، ده روز قبل مصاحبه‌ای کردم و خواستار روشن شدن برخی اتفاقات در هفته ششم شدم که بازی ملوان و فولاد به دلیل بدی هوا سوال کردم و آقای مهدی با خنده رد شد و این سوال بیشتر مربیان بود که چرا بازی فولاد و ملوان لغو شد؟

وی افزود: مثل همین اتفاق زمانی افتاد که من در پدیده بودم و در زمان بازی پیکان و پدیده بارندگی شدید بود که دقیقه 15 به دلیل بارش شدید باران بازی لغو شد ولی فردا به خواست آقای مهدی بازی فردا از دقیقه 15 ادامه پیدا کرد.

رحمتی عنوان کرد: مهدی تماس گرفت و اگر فولاد خط بخورند بازی قبل از این بازی برگزار می شود ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است، این سوال را از آقای سهیل مهدی پرسیدم و وی با شوخی و خنده از این مسائل رد شد، به عنوان سرمربی یک تیم حاضر در لیگ برتر و نیز بقیه باشگاه‌ها همانطور که داریم وقت و هزینه صرف می کنیم و هوادار داریم، سوالاتی داریم که باید پاسخ قانع کننده ای به سوالاتمان داده شود و شفاف توضیح بدهند چرا بازی فولاد و ملوان لغو شد در حالیکه هم سرمربی و هم بازیکنان ملوان گفتند شرایط عادی است.

سرمربی آلومینیوم اراک بیان کرد: حالا آن روز لغو شد ولی باید 24 ساعت بعد بازی برگزار می شد که حتی برای 24 ساعت بعد هم صبر نکردند ببینند وضعیت آب و هوا به چه شکل است و بازی را لغو کردند.

وی ادامه داد: نمی دانم قانون برای یک سری تیم های خاص انجام می شود یا فقط مختص ما هست که باید این شرایط را تحمل کنیم؟ آقای مهدی با خود من تماس گرفت و گفت اگر بازیکنان فولاد از تیم ملی خط بخورد بازی فولاد و ملوان قبل از بازی آلومینیوم و ملوان انجام می شود و دیدیم بازیکنان فولاد از تیم ملی خط خوردند ولی در تعطیلی 20 روزه لیگ برتر این بازی عقب افتاده انجام نشد، چه بسا این بازی می توانست تاثیر مستقیمی روی بازی فردای ما داشته باشد و اتفاقاتی که در آن بازی رخ می داد روی بازی فردای ما تاثیر می گذاشت.

رحمتی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه بازی را برگزار نکردند آقای کیروش را بهانه کردند و اعلام شد برنامه دارد که ما بی خبر هستیم از این برنامه و صبح امروز آقای نبی در برنامه زنده تلویزیونی گفته آقای کیروش با تمام باشگاه های لیگ برتری و مربیان لیگ برتری صحبت کرده برای بازی هفته هفتم و هشتم ولی با من که یکی از سرمربیان لیگ برتری هستم نه مکاتبه ای و نه تماسی گرفته شده و نمی دانم با بقیه همکارانمان صحبتی شده باشد یا نه ولی این بحثی بود که آقای نبی کرد و عملا چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: سال های قبل هم تیم ملی و سرمربی تیم ملی داشتیم ولی این مشکلات و اتفاقات در لیگک ما نبود من از آقا تاج درخواست دارم به مساله ورود کند و گفته می خواهد در فدراسیون و فوتبال تحولات و تغییرات اساسی انجام دهد خواهش می کنم به این موضوع ورود کند و اینکه همه مسال لحاظ شود.

رحمتی اضافه کرد: آقای سهیل مهدی پاسخ سوال من را نداد از آقای کشوری فر به عنوان سازمان لیگ درخواست دارم به این موضوع ورود کند و پاسخ دهند چرا در لیگ ما چنین اتفاقاتی می افتد و عملا تمام قوانین طبق دلخواه آقای مهدی و همکارانشان پیش می رود و آنچه وی در نظر می گیرد باید اتفاق بیفتد؟

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به بازی فردا گفت: در مورد بازی فردا باید بگویم بعد از بازی سپاهان یک مرخصی کوتاه به بازیکنان دادیم و بعد از آن تمرینات را شروع کردیم و از شرایط کلی تیم راضی هستم، دو بازی تدارکاتی داشتیم که بچه های تیم خیلی خوب، قوی و محکم تلاش و تمرین کردند و تمام شرایط فردا را توضیح دادیم و با آگاهی کامل نسبت به بازی فردا وارد زمین می شوند.

رحمتی خاطرنشان کرد: تیم ملوان تیمی خوب و مردمی هست و بازی سختی است و با همت بازیکنان و لطف خدای بزرک انشالله اولین بردخانگی خود را فردا جشن خواهیم گرفت.

اخبارورزش
رحمتی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی