فیلم لو رفته رابطه مهناز افشار و آرش لباف! + ویدیو

به گزارش ساناپرس، مهناز افشار بازیگر سینما که مدت‌هاست خارج از ایران زندگی می‌کند و در آلمان سکونت دارد، چنی پیش به مناسبت روز مرد پستی خبرساز از یاسین رامین در اینستاگرام خود منتشر کرد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

افشار مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که از همسرش یاسین رامین جدا شده است، اما او در پست جدید خود با انتشار عکسی با رامین از او تجلیل کرد.

افشار در این پست نوشت: “در این راه پر پیچ و خم باهم و تنها بار‌ها گریستیم و بار‌ها شکستیم، اما در همه این سال‌ها هرگز خلوت‌هایی که پناه هم بودیم را فراموش نکردیم. ”

او افزود: «تو در این روزگار سخت انسان شریفی هستی که یکی از بزرگترین خصوصیت او نجابت در رفتار و کلام با همه بوده و هست ۔ تو هیچوقت من را در هیچ بالا و پایین زندگی تنها نگذاشتی و با ناملایمتی من تو ملایم بودی!»

این بازیگر سینما همچنین با انتشار همین عکس در توئیتر نوشت: «ممنون چه از دور و چه از نزدیک و در همه این سال‌ها با همه ناملایمتی‌ها و بی قراری‌ها و دیوانگی‌های من تو ملایم و متین بودی روز تو مرد مهربان مبارک.»

یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین سیاستمدار اصولگراست. او در دولت احمدی‌نژاد در حوزه دارو فعالیت داشت و مدتی بعد متهم به فساد مالی شد.

او متهم شده بود که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی دریافت کرده، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نداده‌ است. رامین در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شده که ۷ سال آن قابل اجراست. یاسین رامین در آبان ۱۴۰۰ تبرئه شد.

مهناز افشار سال ۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد و سال ۹۸ اعلام کرد که از او جدا شده است. او و رامین یک فرزند هم دارند.

او در همین مقطع از ایران خارج شد و به آلمان رفت.

افشار پس از خروج از ایران اعلام کرد که قصد بازگشت به کشور را دارد، اما این اتفاق رخ نداد و او آرام آرام وارد فضای دیگری شد.

او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیا گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخورد‌های متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

افشار اخیرا حجاب خود را نیز به طور کامل برداشته است که به نوعی نشان دهنده آن است که قصد بازگشت به ایران را ندارد. او همچنین در سه سال اخیر در قامت یک چهره منتقد در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کرده است.

حمام رفتن مهناز افشار با خواننده جنجالی!!

حواشی بسیاری گریبان مهناز افشار و آرش لباف را در خصوص رابطه عاشقانه شان گرفت، آنان نیز با انتشار فیلم های منشوری ای در فضای مجازی هر روز به این شاعبه ها دامن می زنند.

اخباربازیگران و هنرمندان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی