تمام سلبریتی ها به خط شدند/ نام همه لیست شد / علی کریمی اولین بازداشتی؟

به گزارش ساناپرس، یک پزشک با بیان اینکه مشخص است اغتشاشات اخیر یک سناریوی از پیش طراحی شده توسط ضد انقلاب بوده است، گفت: برخی سلبریتی ها از این حوادث سوء استفاده کردند؛ اینها به دنبال گرفتن ویزا هستند و سرویس های جاسوسی با وعده و وعید سوار اینها می شوند.

حمید اسفندیاری، پزشک در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره «اغتشاشات اخیر در کشور و موضوع طرح تجزیه کردن کشور و برخوردهای حمایتی برخی سلبریتی ها از اغتشاشگران»، گفت: اول اینکه مشخص است دشمن داریم و دشمن هم مترصد است از همه اتفاقات سوء استفاده کند و مشخص است که یک سناریوی از قبل تعیین شده است.

وی ادامه داد:ضد انقلاب سناریویی برای ما تعریف کرده و منتظر اجرایی کردن آن بوده است؛ درخصوص مرگ خانم امینی باید منتظر بمانیم در آینده مراجع ذیصلاح نظر بدهند.

این پزشک خاطرنشان کرد: اینها آمدند این بلوا و آشوب را به وجود آوردند. این موضوع نشان می دهد ضد انقلاب قصد ایجاد نارضایتی مردم را دارد و سعی می کند آسیب زده و کشته سازی کند و از بحث مبارزه سیاسی گذشته؛ اینها چون کسی را ندارند متوسل به اراذل اوباش می شوند و برای این گروه نیز فرقی نمی کند که چه کاری انجام می دهدند و به چه چیزی آسیب می رسانند.

اسفند یاری تصریح کرد: عده ای سوء استفاده کردند؛ مثل برخی سلبریتی ها؛ اینها به دنبال گرفتن ویزا هستند و سوابق مختلفی مثلا در تیم ملی داشتند و سرویس های جاسوسی با وعده و وعید سوار اینها می شوند و آنها اظهار نظر می کنند؛ البته تعداد آنها در مقابل جامعه خوبی که از ورزشکاران و هنرمندان داریم کم است.

وی یادآور شد: هنر پیشه هایی که از دور خارج شدند و عملا نیستند چنین اظهار اتی کردند و انتظاری از اینها نداریم، اما جای تاسف برای افرادی است که در این جریان بصیرت سیاسی خود را نشان دادند و بعضی فکر کردند باید از این سوء استفاده کنند و عملکرد خوبی نشان ندادند.

اخباربازیگران و هنرمندان
سلبریتی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی