اولین اعتراف جادوگر / علی کریمی بالاخره دلش تنگ شد

به گزارش ساناپرس؛ جادوگر فوتبال ایران که این روزها در کانون توجه مردم قرار دارد با منتشر کردن مطلبی به اخبار پلمب ویلایش در ایران واکنش نشان داده است.

در چند روز گذشته خبری مبنی بر پلمب ویلای علی کریمی در لواسان منتشر شده است که تصاویرش هم در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

علی کریمی برای خانه اش و ایران دلتنگ شددر همین رابطه علی کریمی نسبت به این واقعه در صفحه شخصی اش با هشتگ وطنم نوشته است: خانه بدون خاک ارزشی ندارد.

همچنین به نظر می رسد پیشکسوت محبوب تیم ملی به طور تلویحی به دلتنگی اش برای ایران اشاره کرده باشد.

البته خبرهایی هم مبنی بر رفع پلمب خانه علی کریمی منتشر شده است که هنوز صحت آن تایید نشده است.

درخواست رسایی برای مصادره اموال علی کریمی

به گزارش وقت صبح به نقل از عصر ایران؛ رسایی در مصاحبه با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر با اشاره به مواضع علی کریمی در حمایت از اعتراضات اخیر در کشور در پی مرگ مهسا امینی، دختر 22ساله سقزی خواستار توقیف امول او شد.

او همچنین با اشاره به مواضع مهران مدیری خواستار قطع همکاری صداوسیما با “سلبریتی” هایی شد که در جریان وقایع اخیر کشور، از معترضان اعلام حمایت کرده‌اند.
رسایی همچنین به عنوان یک پیشنهاد برای اصلاح روندهای مقابله با بدحجابی، خواستار برخورد با سلبریتی هایی شد که در فضای مجازی تصاویر بدون حجاب خود را به نمایش می گذارند و نوجوانان و جوانان بدحجاب از آنها به عنوان یک الگو پیروی می کنند.

مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران فضای مجازی داشته است.

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته گذشته از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد. او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود، درگذشت.

اخبارورزش
پربازدیدعلی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی