آخرین اخبار نقل و انتقالات در نیم فصل 6 مهر / استقلال بمب خود را ترکاند

به گزارش ساناپرس، اگر پنجره نقل وانتقالات استقلال در نیم فصل باز شود، مسئولان این باشگاه به دنبال جذب امید نورافکن و یک هافبک خارجی خواهند رفت. احتمال دارد نورافکن با مطهری معاوضه شود.اگر پنجره نقل وانتقالات استقلال درنیم فصل باز شود، مسئولان این باشگاه جذب یکی، دو گزینه را با جدیت دنبال خواهند کرد.

درهمین راستا ساپینتو خواستار جذب یک هافبک خارجی شده و قرار است در روز‌های منتهی به نیم فصل دوم نظرقطعی را درباره جذب بازیکن مورد نظر خود به باشگاه استقلال اعلام کند تا در راستای جذب بازیکن جدید اقدام شود.

دیگر بازیکنی که به احتمال زیاد مسئولان باشگاه استقلال به سمت جذب او پیش خواهند رفت امید نورافکن است. این بازیکن اکنون در باشگاه سپاهان بازی می‌کند و گفته می‌شود از شرایط خودش در این باشگاه چندان راضی است و هیچ بعید نیست که در نیم فصل مسئولان باشگاه استقلال خواستار معاوضه این بازیکن با یکی از بازیکنان خود شوند.

رابطان باشگاه استقلال به طور غیررسمی این پیشنهاد را به باشگاه سپاهان داده‌اند، اما مسئولان این باشگاه سپاهانی پاسخی به این پیشنهاد نداده‌اند و احتمالا درنیم فصل جواب استقلالی‌ها را خواهند داد. به طور قطع سپاهانی‌ها برای اینکه چنین مهره ارزشمندی را در اختیار استقلال قرار دهند خواستار جذب یکی از بازیکنان شاخص این باشگاه خواهند شد، اما باشگاه استقلال قصد دارد طرح معاوضه نورافکن با مطهری را پیش بکشند که مشخص نیست سران باشگاه سپاهان با چنین خواسته‌ای موافقت کنند.

نورافکن بازیکنی بود که در تیم‌های پایه استقلال رشد کرد و حتی به لیگ بلژیک هم رفت، اما به دلایلی از ادامه حضور در استقلال انصراف داد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی