تصمیم مهم کی روش درباره ۲ مدافع درخشان جام جهانی ۲۰۱۸

به گزارش ساناپرس؛ شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه نمره قبولی گرفته و کمک کردند دروازه ایران بسته بماند.

پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از اول هم مشخص بود که گزینه اصلی کی‌روش برای حضور در قلب دفاع مرتضی پورعلی گنجی است و سرمربی تیم ملی دنبال زوج این بازیکن بود. پورعلی‌گنجی درآن جام نمایش فوق‌العاده داشت و مطمئن‌ترین بازیکن تدافعی تیم بود. مرتضی پورعلی‌گنجی مقابل بهترین مهاجم‌های دنیا هم پا پس نکشید و با اعتماد به نفس بالا، اجازه حکمرانی در محوطه جریمه تیم ملی ایران را به هیچ ستاره‌ای نداد.

مجید حسینی اما سورپرایز کی‌روش و پدیده ایران در آن رقابت‌ها بود. چه کسی فکرش را می‌کرد حسینی در هر سه مسابقه جام جهانی برای ایران بازی کند؟ مجید خوش‌شانس بود که دو هم تیمی‌اش مصدوم شدند و فرصت حضور در این تورنمنت را پیدا کرد. حسینی هم از این شانس نهایت بهره را برد و بهترین نمایش‌اش را ارائه داد.

حسینی ۲۱ ساله با بازی کردن در این جام، جوان‌ترین مدافع تیم ملی در جام‌جهانی هم لقب گرفت. مدافع جوانی که با اعتماد به نفس و تعهد بالا، همه دل‌ها را قرص کرد که برای چند سال دفاع ایران را بیمه می‌کند. هرچند حسینی نسبت به جام جهانی کمی افت کرد اما همچنان پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده است.

بازی با سنگال شاید فرصت خوبی برای آزمایش دوباره زوج درخشان مرکز خط دفاع تیم ملی در جام جهانی روسیه برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد. البته باید دید نظر کارلوس کی‌روش چیست؟

اخبارورزش
کی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی