ناگفته های جالب کی روش درباره گروه ایران در جام جهانی 2022 قطر

به گزارش ساناپرس، روزی که انگلیس حریف اول خود را در جام جهانی شناخت سان تیتر زد خدا را شکر با ایران همگروه شدیم.

به باور رسانه های انگلیس از جمله سان، ایران حریف آسانی برای انگلیس است و موجب می‌شود انگلیس شروع مقتدرانه ای در جام جهانی و در دوحه داشته باشد.

کارلوس کی‌روش بعد از ورود دوباره به تهران در جریان این ادعای سان قرار گرفت و در صحبتی که با رسانه های ایرانی داشت اعلام کرد که ما هم خدا رو شکر می‌کنیم که با انگلیس همگروه شدیم؛ به این خاطر که انگلیس یکی از تیم های خوب و مقتدر جام جهانی به شمار می‌رود. کی‌روش که مربی روانشناس نیز محسوب می‌شود و به خوبی شاگردانش را ترغیب و تحریک می‌کند به طور حتم در جریان ادعای دیلی میل هم قرار گرفته است.

دیلی میل در گزارشی به وضعیت نه چندان خوب تیم ملی انگلیس در فاصله دو ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره و از بازی اول این تیم در جام جهانی مقابل ایران به عنوان فرصتی برای کسب یک پیروزی قاطع و روحیه بخش یاد کرده است.

یان لیدیمن نویسنده این مطلب در ادامه نوشته است: ترجیح گرت ساوت‌گیت برای استفاده از خط دفاعی پنج نفره برابر تیم‌های بزرگ رویکردی محتاطانه است و او می‌تواند ادعا کند که گاهی اوقات استفاده از این تاکتیک ثمربخش بوده است. بازی نخست انگلیس در جام جهانی برابر ایران، فرصت مناسبی برای رها کردن ترمز و کسب پیروزی پرگلی است که می‌تواند روحیه و اعتماد تیم ملی انگلیس را برای ادامه کارش در تورنمنت بسازد. ریس جیمز و بن چیلول بهترین بازیکنان در پست‌های خودشان هستند در حالی که میسون ماونت هم به ندرت پیش آمده که در رده ملی عملکرد ضعیفی ارائه کرده باشد.

کارلوس کی‌روش این مطلب را خوانده است اما فعلا ترجیح می‌دهد در این باره حرفی نزند. اما به وقتش این حرف را خواهد زد. ممکن است یکی دو روز پیش از مسابقه و شاید هم در کنفرانس خبری و همه این ها برای تحریک شاگردانش خواهد شد.

زمانی که قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ اعلام شد و مشخص شد که ایران باید با تیم پرستاره آرژانتین بازی کند، برخی کارشناسان ایرانی گفتند تیم ملی در این بازی گلباران خواهد شد اما کارلوس کی‌روش خطاب به شاگردانش گفت: اگر اینطور که من می‌گویم بازی کنید، نه تنها گلباران نخواهید شد بلکه این شانس را خواهید داشت که برنده شوید.

در آن بازی تیم ملی یک بر صفر و با گل مسی نتیجه را واگذار کرد اما موقعیت های خوبی روی دروازه حریف به دست آورد و داور از گرفتن یک پنالتی به سود ایران خودداری کرد.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی