اولین  واکنش علی کریمی به یادداشت مهدوی کیا!+ عکس

به گزارش ساناپرس، علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس، به یادداشت اخیر مهدی مهدوی کیا در واکنش به فوت مهسا امینی، پاسخ داده است. مهدی مهدوی کیا در اینستاگرام اش چند جمله به عنوان توصیه منتشر کرد و خطاب به افرادی گفته که مردم ایران را مقابل یکدیگر قرار ندهند.

او گفته که ما ایرانی هستیم. وطن شرافت همه ماست. اما اشاره نکرده که چه کسانی مردم را مقابل یکدیگر قرار می دهند.

پس از آن علی کریمی این استوری را بازنشر داد و در حاشیه آن نوشت:

عدالت اجتماعی برای همه و از هشتک ایرانم استفاده کرد.

 واکنش علی کریمی به یادداشت مرموز مهدوی کیا!

درخواست رسایی برای مصادره اموال علی کریمی

رسایی در مصاحبه با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر با اشاره به مواضع علی کریمی در حمایت از اعتراضات اخیر در کشور در پی مرگ مهسا امینی، دختر 22ساله سقزی خواستار توقیف امول او شد.

او همچنین با اشاره به مواضع مهران مدیری خواستار قطع همکاری صداوسیما با “سلبریتی” هایی شد که در جریان وقایع اخیر کشور، از معترضان اعلام حمایت کرده‌اند.
رسایی همچنین به عنوان یک پیشنهاد برای اصلاح روندهای مقابله با بدحجابی، خواستار برخورد با سلبریتی هایی شد که در فضای مجازی تصاویر بدون حجاب خود را به نمایش می گذارند و نوجوانان و جوانان بدحجاب از آنها به عنوان یک الگو پیروی می کنند.

مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران فضای مجازی داشته است.

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته گذشته از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد. او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود، درگذشت.

اخبارورزش
علی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی