چگونه در اینستاگرام ریپلای دایرکت را فعال کنیم؟

اینستاگرام به عنوان یکی از پلتفرم‌هایی شناخته می‌شود که رشد سریعی دارد. این پلتفرم پر مخاطب، قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ اما بسیاری از کاربران دوست دارند که به قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام دسترسی داشته باشند. به احتمال زیاد تاکنون مشاهده کرده‌اید که برخی از دوستان و آشنایانتان در اینستاگرام، دارای قابلیت ریپلای (Reply) هستند و می‌توانند پیام‌های شما و سایر افراد در دایرکت را ریپلای کنند. امکان دارد از خود پرسیده باشید که شما نیز چگونه می‌توانید این ویژگی را در اینستاگرام خود داشته و بتوانید تک تک پیام‌ها را ریپلای کنید. ویژگی ریپلای در چت کاربرد زیادی دارد که این ویژگی در پیام‌ رسان‌های تلگرام و واتس‌اپ، مدت‌هاست وجود دارد و بدون شک از آن استفاده می‌کنید. اما حالا می‌توانید از این قابلیت در اینستاگرام نیز استفاده کرده و کار خود را راحت‌تر نمایید. اگر شما هم قصد دارید ریپلای دایرکت خود را فعال نمایید، در ادامه این گزارش با ما باشید تا با نحوه فعالسازی ریپلای دایرکت در اینستاگرام آشنا شوید.

قابلیت ریپلای دایرکت در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت‌های مختلفی دارد که می‌توانید با اطلاع از این قابلیت‌ها و فعالسازی آن‌ها استفاده بهتر و بهینه‌تری از اینستاگرام داشته باشید. اطلاع از قیمت فالوور اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام، خرید ویو اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام، خرید کامنت اینستاگرام و خدمات اکسپلور از جمله خدمات اینستاگرام جی اس پنل هستند که می‌توانید برای استفاده بهتر از این پلتفرم استفاده نمایید. ریپلای اینستاگرام نیز یکی از قابلیت‌های جدید این پلتفرم پر مخاطب است که برای راحت‌تر کردن پاسخگویی به دایرکت‌ها در میان انبوهی از پیام‌ها و قاطی نشدن آن‌ها کاربرد بسیار مهمی دارد. اگر اخیرا به دایرکت اینستاگرام خود سر زده باشید، احتمالا با پرسش اینستاگرام مبنی بر آپدیت و به‌روزرسانی دایرکت خود مواجه شده‌اید.  به‌روزرسانی دایرکت اینستاگرام باعث می‌شود تا قابلیت ریپلای کردن به دایرکت‌های شما اصافه گردد؛ اما این ویژگی برای همه فعال نشده و بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند کتا بدانند چگونه می‌توانند این قابلیت را فعال کنند. از دست دادن و ندیدن پیام در دایرکت‌های اینستاگرام به خصوص در گروه‌هایی با تعداد اعضای بالا، احتمال زیادی دارد اما با فعال کردن ریپلای اینستاگرام خود می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

ریپلای به یک پیام خاص در اینستاگرام

در ادامه راه‌های ریپلای به پیام در دایرکت اینستاگرام را شرح می‌دهیم:

فعال سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام ایفون

برای فعال سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام آیفون باید به تب پروفایل اینستاگرام خود رفته و Settings را باز کنید. در مرحله بعدی، باید در قسمت تنظیمات، روی Update Messaging ضربه بزنید و دوباه با ضربه زدن در صفحه اصلی، بر روی آیکون سمت راست در بالای صفحه، وارد قسمت پیام‌ها شوید. در این مرحله باید یکی از دایرکت‌های خود را باز کرده و پس از پیدا کردن پیام مورد نظر خود، بر روی آن نگه دارید. پیام را به سمت راست بکشید تا یک آیکون به شکل فلش ظاهر شود. بعد از انجام این مراحل، پیام انتخاب شده در بالای باکس ورودی متن قرار می‌گیرد و از این طریق می‌توانید پاسخ خود را تایپ کرده و آن را ارسال نمایید.

البته روشی دیگر برای فعال سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام آیفون وجود دارد. در این روش باید مراحل روش قبلی را تا باز کردن دایرکت‌های خود انجام دهید. پس از انجام این کار، پیام مورد نظر خود را نگه دارید و از بین گزینه‌های نشان داده شده، Reply را انتخاب کنید. در این مرحله باید پیام انتخاب شده در بالای باکس ورودی متن قرار می‌گیرد و سپس شما پاسخ خود را تایپ کرده و آن را ارسال نمایید.

فعال سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام اندروید

یکی از سوالات مهمی که ذهن کاربران اینستاگرام را به خود مشغول کرده، چگونگی فعال سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام اندروید است. برای فعال سازی ریپلای در اینستاگرام اندروید، مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا باید اینستاگرام خود را باز کرده و به پروفایل خود بروید. پس از انجام ای کار باید به قسمت Settings رفته و Update Messaging را انتخاب نمایید. در این مرحله باید به صفحه‌ اصلی باز گشته و روی آیکون موجود در بالای صفحه در سمت راست، ضربه بزنید. مکالمه مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن روی پیام مورد نظر خود ضربه زده و آن را نگه دارید و به سمت راست بکشید تا پیام در بالای باکس ورودی متن قرار بگیرد. در این مرحله باید پاسخ خود را تایپ نمایید تا پاسخ شما در زمان ارسال، به پیام مورد نظر الصاق شود.

روش دیگری نیز برای ریپلای پیام‌ها در دایرکت اینستاگرام اندروید وجود دارد. در این روش باید بر روی پیام مورد نظر خود ضربه زده و نگه دارید تا سه گزینه به نمایش نشان داده شود. در این قسمت باید از میان گزینه‌های نمایش داده شده، Reply را انتخاب کنید؛ با انجام این کار، پیامی که به آن پاسخ می‌دهید، در بالای باکس ورودی متن قرار می‌گیرد. پس از انجام این مراحل پاسخ خود را تایپ کنید تا پس از ارسال پاسخ، پیام مورد نظر به پاسخ شما الصاق داده شود.

پاسخ مستقیم به یک پیام در اینستاگرام برای وب

برای دسترسی به این ویژگی، باید وب سایت اینستاگرام را در مرورگر وب رایانه خود باز کرده و به بخش پیام‌ها (DM) بروید. در مرحله بعدی، باید یک مکالمه را از سمت چپ صفحه انتخاب و در نمای مکالمه، پیامی را که می‌خواهید مستقیما به آن پاسخ دهید، پیدا کرده و روی آن نگه دارید؛ پس از آن باید بر روی دکمه Reply کلیک کنید. در مرحله آخر، یک پیام را در کادر متن وارد کنید و روی دکمه send کلیک کنید. اکنون پیام اصلی در بالای پاسخ شما ضمیمه می‌شود.

فعالسازی ریپلای اینستاگرام در کامپیوترهای شخصی

برای فعال‌ سازی ریپلای اینستاگرام در کامپیوترهای شخصی باید با نسخه وب، اینستاگرام را باز کرده و پس از آن، در صفحه اصلی، بر روی آیکون پیام ‌رسان موجود در بالای صفحه کلیک کنید. در این مرحله باید چت دلخواه خود را باز کرده و بر روی سه نقطه‌ موجود در کنار پیام مورد نظر خود، کلیک نمایید. پس از انجام این مراحل باید از میان گزینه‌های نمایش داده شده، Reply را انتخاب کرده و پاسخ خود را تایپ و ارسال کنید.

متن انگلیسی فعال سازی ریپلای در اینستاگرام

اگر هیچ یک از روش‌های گفته شده باعث فعال شدن ریپلای در دایرکت اینستاگرام شما نشد، این روش را نیز امتحان کنید. برای فعال کردن ریپلای در دایرکت اینستاگرام، ابتدا باید وارد اینستاگرام خود شده و بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید. پس از انجام این کار، باید گزینه تنظیمات (Settings) را بزنید و پس از ضربه زدن بر روی گزینه Help، بر روی گزینه Report a problem کلیک نمایید. پس از انجام این مراحل، باید گزینه آخر Report a problem را انتخاب کنی. در مرحله بعدی، باید متنی که در ادامه ذکر می‌کنیم را کپی نمایید:

Hello Unfortunately, I can not reply to Harrow’s message directly. Thank you for checking and solving the problem. thank you

پس از آن باید دست خود را بر روی کادر نگه داشته و گزینه Paste را بزنید. در مرحله آخر باید گزینه Submit را انتخاب نمایید.

مزایای فعال سازی کوییک ریپلای به دایرکت اینستاگرام چیست

مزایای فعال سازی کوییک ریپلای به دایرکت اینستاگرام چیست؟

کوییک ریپلای‌های اینستاگرام پاسخ‌هایی هستند که از قبل برای پاسخ به سوالات متداول دریافت شده از طریق دایرکت اینستاگرام، تنظیم می‌کنید. هنگامی که یک کوییک ریپلای را تنظیم کردید، می‌توانید از این طریق به‌صورت خودکار آن را در دایرکت خود وارد کرده تا به سرعت به یک سوال پاسخ دهید. مدیریت و ارسال پاسخ به دایرکت اینستاگرام توسط چندین نفر از اعضا می‌تواند دشوار و زمان‌بر باشد. با استفاده از این روش تمامی اعضا می‌توانند به راحتی، به جای بررسی دوباره پاسخ ها، با اطمینان از ریپلای سریع استفاده کرده و مکالمه خود با فالوورها را انجام دهند. همچنین تمامی اعضا به ‌جای اینکه بارها همان پیام‌ها و جواب‌ها را تایپ کرده و ارسال کنند، از پاسخ‌های سریع بهره می‌برند تا به‌ راحتی اطلاعاتی را که تمامی اعضا به آن‌ها نیاز دارند، به اشتراک بگذارند. استفاده از قابلیت کوکیک ریپلای، داده‌های زیادی را به‌صورت کاملا فوری با دیگران به اشتراک می‌گذارد. اگر از کاربران اینستاگرام و به خصوص پیجی کاری داشته باشید، حتما تاکنون متوجه این موضوع شده‌اید که اکثر افراد سوالات مشابهی در دایرکت از شما می‌پرسند. این سوالات می‌تواند باتوجه به محتوای صفحه شما، در مورد یک محصول خاص باشد یا شرکت کردن و نکردن شما در رویدادی و غیره باشد. درست در همین مرحله است که استفاده از کوییت ریپلای به دایرکت اینستاگرام موثر واقع می‌شود. اگر از افرادی باشید که سرتان در طول روز شلوغ باشد، استفاده از این قابلیت می‌تواند تا حد بسیار زیادی از دغدغه‌های پیج اینستاگرامی کم کرده و باعث صرفه جویی در زمان شما شود.

راه‌های ایجاد ریپلای آماده در دایرکت اینستاگرام

راه‌های ایجاد ریپلای آماده در دایرکت اینستاگرام

سه روش عالی برای ایجاد ریپلای آماده در دایرکت اینستاگرام وجود دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

اولین راه برای ایجاد ریپلای آماده به دایرکت اینستاگرام

اولین راه این است که به پروفایل اینستاگرام خود رفته و روی آیکون منو در بالا سمت راست (3 خط افقی) کلیک کنید و سپس Settings (تنظیمات) را انتخاب نمایید. در این مرحله باید به بخش Business رفته و سپس روی Quick Replies (پاسخ‌های سریع) کلیک کنید. سپس برای ایجاد یک پاسخ آماده روی آیکون (+) یاNew Quick Reply بزنید که در اینجا می‌توانید پاسخ سریع خود را نوشته و پس از اضافه کردن Shortcut (میانبر)، روی تیک آبی بزنید. شورت کات مانند نامی برای پاسخ سریع است و هنگامی که بخواهید یکی از پاسخ‌های ذخیره‌شده خود را استفاده کنید، کافیست تنها Shortcut را تایپ نمایید.

دومین راه برای ایجاد ریپلای آماده به دایرکت اینستاگرام

در دومین راه برای ریپلای آماده پیام در دایرکت اینستاگرام مراحل زیر را دنبال نمایید. ابتدا وارد چت یکی از کاربران خود در دایرکت شده و بر روی آیکون (+) و سپس روی آیکون Quick Replies کلیک کنید. اگر هنوز پاسخ سریعی ایجاد نکرده باشید، صفحه‌ای خالی و اگر قبلا پاسخ سریعی ایجاد کرده باشید، آن را در این قسمت مشاهده می‌کنید. در هر دو مورد، برای ایجاد پاسخ‌های سریع خود، باید روی نماد (+) کلیک کنید و این نکته را به یاد داشته باشید که Shrotcut ها نمی‌توانند از 15 کاراکتر بیشتر بوده و باید به‌هم ‌پیوسته باشند.

سومین راه برای ایجاد ریپلای آماده در دایرکت اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌های آسان ایجاد ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام، از طریق پیامی است که که در زمان‌های گذشته ارسال کرده‌اید. باید قسمت دایرکت‌تان را باز کرده و به بخش چت با کاربر بروید و پاسخی که قبلا نوشتید را انتخاب کرده و بر روی Save Quick Reply کلیک کنید. پس از آن صفحه Add Quick Reply (اضافه کردن ریپلای سریع) باز می‌شود و می‌توانید آن را ویرایش گرده و Shortcut اضافه کنید.

خدمات اینستاگرام جی اس پنل؛ بهترین مرجع برای استفاده از خدمات اینستاگرام

در به‌روزرسانی اینستاگرام، هنگامی که قابلیت ریپلای به این پلتفرم اضافه شد، بسیاری از کاربران نتوانستند از آن استفاده نمایند. فعال کردن دایرکت اینستاگرام از طریق راه‌های مختلفی امکان پذیر است که در این گزارش به‌طور کامل به شرح آن‌ها پرداختیم. اینستاگرام قابلیت‌های مختلفی دارد که کاربران این پلتفرم برای بهبود صفحه کاری خود در اینستاگرام از آن استفاده می‌کنند. برای مثال اطلاع از قیمت فالوور اینستاگرام و خرید آن، خرید لایک، کامنت، ویو، خدمات اکسپلور اینستاگرام و غیره از جمله خدمات اینستاگرام جی اس پنل است که می‌توانید با استفاده از آن صفحه اینستاگرامی خود را رشد دهید. پس از فعال کردن ریپلای دایرکت خود، حتما سری به جی ای پنل زده و خدمات آن را مطالعه نمایید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی