قیمت درب آکاردئونی

درب آکاردئونی که با نام حفاظ درب نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید برای افزایش امنیت ساختمان مورد استفاده قرار دهید. این نوع درب، در جلوی درب‌های مغازه، ساختمان‌ها، خانه‌ها و … نصب می‌شود. از این رو، در کشور ایران بسیار محبوب و پرفروش است. یکی از دغدغه‌های افراد برای خرید درب آکاردئونی، قیمت درب آکاردئونی است. بسیاری از افراد به دلیل اینکه تصور می‌کنند قیمت این نوع درب بسیار بالاست، از خرید آن خودداری می‌کنند.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی که با نام حفاظ درب نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید برای افزایش امنیت ساختمان مورد استفاده قرار دهید. این نوع درب، در جلوی درب‌های مغازه، ساختمان‌ها، خانه‌ها و … نصب می‌شود. از این رو، در کشور ایران بسیار محبوب و پرفروش است. یکی از دغدغه‌های افراد برای خرید درب آکاردئونی، قیمت درب آکاردئونی است. بسیاری از افراد به دلیل اینکه تصور می‌کنند قیمت این نوع درب بسیار بالاست، از خرید آن خودداری می‌کنند.

اما واقعیت این است که هر چقدر هم قیمت درب آکاردئونی بالا باشد، باز هم ارزشش را دارد که با کمک این درب‌ها از ورود سارقین به داخل منزل جلوگیری کنید. با این حال عوامل مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت درب آکاردئونی تاثیر می‌گذارند. از این رو شما می‌توانید با بودجه‌های مختلف اقدام به خرید این درب‌ها کنید. در ادامه می‌خواهیم در مورد قیمت درب آکاردئونی و عوامل موثر بر روی آن صحبت کنیم.

درب آکاردئونی؛ تامین‌کننده امنیت یک ساختمان

امنیت در یک ساختمان، همیشه اهمیت بسیار زیادی داشته است. ممکن است شما بخواهید برای روزها به یک مسافرت بروید و نیاز داشته باشید که خیالتان را از امنیت خانه خودتان راحت کنید. حفاظ فلزی درب ساختمان، می‌تواند راه‌حل مناسبی برای تامین امنیت ساختمان‌ها باشد. به همین خاطر، توصیه می‌شود که برای همه درب‌های ساختمان، خانه‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، این نوع درب نصب گردد تا امنیت تامین شود.

درب آکاردئونی که با نام حفاظ فلزی نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع محصولاتی است که برای تامین امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع درب از فلز ساخته شده است که بر روی درب اصلی ساختمان نصب می‌گردد. در زمانی که نیاز به تامین امنیت در هنگام خروج از ساختمان است، می‌توان این حفاظ را بست و از ورود سارقین به داخل ساختمان جلوگیری کرد.

انواع درب آکاردئونی

درب آکاردئونی به عنوان یک حفاظ فلزی، دارای تنوع بالایی از طرح و مدل است. به همین خاطر، حتی می‌توان آن‌ها را با سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی یک ساختمان‌ها نیز ست کرد. درب آکاردئونی دو گل، سه گل، چهار گل، ایتالیایی، سلطنتی و … از جمله انواع حفاظ‌های فلزی درب‌های ساختمان‌ها هستند که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند.

فارغ از طرح و مدل درب آکاردئونی، بسیار مهم است که این درب کیفیت خوبی داشته باشد و به راحتی باز و بسته گردد. در هنگام بسته شدن درب، نیاز است که حفاظ کاملا روی درب اصلی را بپوشاند و مانع از دسترسی سارقین به درب شود. همچنین، در زمان باز شدن درب ساختمان، باید درب آکاردئونی به صورت کشویی در کنار درب باز شود.

لیست قیمت درب آکاردئونی

درب آکاردئونی به عنوان یکی از بهترین درب‌هایی که برای حفظ امنیت ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند با تنوع بالایی به فروش برود. به همین خاطر، زمانی که می‌خواهید لیست قیمت درب آکاردئونی را مشاهده کنید، بسیار مهم است که در مورد ویژگی‌های مختلف این درب اطلاعات کسب کنید و بر اساس نیاز خودتان اقدام به خرید این درب‌ها نمایید.

قیمت درب آکاردئونی بسته به نوع درب، کیفیت، ضخامت متریال‌های استفاده شده و … می‌تواند متنوع باشد. از طرفی قیمت هر یک از متریال‌هایی که برای ساخت درب آکاردئونی مورد استفاده قرار می‌گیرند، روز به روز در حال تغییر هستند. به همین خاطر، برای اطلاع از قیمت درب آکاردئونی باید از سایت‌ها و شرکت‌هایی که در زمینه فروش این درب فعالند، استعلام قیمت بگیرید.

درب آکاردئونی؛ تامین‌کننده امنیت یک ساختمان

درب آکاردئونی؛ تامین‌کننده امنیت یک ساختمان

چه عواملی بر روی قیمت درب آکاردئونی تاثیر می‌گذارند؟

به طور کلی، عوامل مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت درب آکاردئونی تاثیر می‌گذارند. به همین خاطر، نمی‌توان از همان ابتدا قیمت این نوع درب را برای مشتری تعیین کرد. برای درک بهتر دلیل تفاوت قیمت این درب‌ها، بهتر است که در ادامه مقاله همراه ما باشید.

تعداد گل و طرح درب آکاردئونی

یکی از عواملی که بر روی قیمت درب آکاردئونی تاثیر می‌گذارد، تعداد گل و طرح این نوع حفاظ درب‌هاست. هر چقدر‌تراکم و تعداد گل‌های موجود در درب آکاردئونی بیشتر باشد، قیمت این درب نیز افزایش پیدا می‌کند. اگرچه هر یک از طرح‌های درب آکاردئونی، زیبایی خاص خودشان را دارند؛ اما هر چقدر تعداد گل‌ها افزایش پیدا کنند، می‌توانند به زیبایی این درب نیز افزایش دهند. از طرفی با افزایش‌تراکم در این نوع درب، امنیت نیز افزایش پیدا می‌کند. پس این موضوع می‌تواند یک حسن برای درب‌های آکارئونی محسوب شود.

جنس و ضخامت آهن به کار رفته برای ساخت درب

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت درب آکاردئونی تاثیر می‌گذارد، جنس و ضخامت آهن به کار رفته در این نوع درب است. هر چقدر ضخامت آهن به کار رفته بیشتر باشد، بدیهی است که قیمت ساخت درب نیز افزایش پیدا می‌کند. به‌هرحال، با افزایش ضخامت و کیفیت آهن به کار رفته، طول‌عمر این حفاظ‌ها نیز افزایش پیدا می‌کنند؛ اما این به بودجه شما بستگی دارد که کدام نوع درب را برای حفاظ درب خانه خود خریداری کنید.

درب آکاردئونی

نحوه محاسبه قیمت درب آکاردئونی

نحوه محاسبه قیمت درب آکاردئونی با کمک‌ اندازه آن

قطعا یکی از عوامل موثر بر روی قیمت درب آکاردئونی، ‌اندازه درب است. هر چقدر درب بزرگ‌تر باشد، نیاز است که هزینه بیشتری برای خرید آن صرف کنید. هزینه و قیمت این نوع درب بر اساس متر مربع تعریف می‌شود. برای اینکه متوجه شوید درب آکاردئونی مورد نیاز شما با چه قیمتی خریداری می‌شود، باید ابتدا بدانید که‌اندازه و سایز درب مورد نظر شما چقدر است.

برای این کار طول و عرض درب مورد نیاز خود را با کمک متر‌اندازه‌گیری کنید. سپس می‌توانید طول و عرض را در هم ضرب کنید تا مساحت درب بر اساس متر مربع به دست بیاید. در نهایت برای محاسبه قیمت، می‌توانید مساحت درب را در قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی ضرب کنید تا متوجه قیمت نهایی درب شوید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در مورد روش‌های محاسبه قیمت درب آکاردئونی و عوامل موثر بر روی قیمت این درب صحبت کنیم. به‌هرحال شما می‌توانید بر اساس بودجه و نیاز خودتان هر یک از انواع حفاظ درب‌ها را خریداری کنید. همچنین، شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت درب آکاردئونی، به سایت جویشگر مراجعه کنید و با فروشندگان این نوع درب در ارتباط باشید.

دکوراسیون
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی