نحوه فوت فواد از معترضین حوادث اخیر/ اظهارات پدر یکی از کشته‌های اعتراضات اخیر کردستان

به گزارش ساناپرس، پدرفواد قدیمی یکی از کشته‌های اعتراضات دیواندره گفت: «فواد» توسط ضدانقلاب کشته شده و کسی متهم نیست لذا از فرزندان خود و مردم می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند و مواظب باشند در دام توطئه ضدانقلاب نیفتند.

قدیمی در دیواندره اظهار کرد: سه پسر دارم، فواد بزرگترین آنها بود که ۴۰ سال و دو فرزند داشت.

وی اضافه کرد: فواد مغازه خشکشویی داشت، با کسی کاری نداشت و همیشه به کارش سرگرم بود و در طول عمرش نه با کسی دعوایی داشته و نه پایش به کلانتری و یا دادگاه باز شده بود.

قدیمی خاطرنشان کرد: فرزندم دو پسر کلاس سوم ابتدایی و سوم دبیرستان دارد که پسر بزرگش برای باشگاه فوتبال راه‌آهن تهران قبول شده است.

وی ادامه داد: شامگاه دیروز در حالیکه جلو مغازه‌اش در کوچه‌ پشت خیابان اصلی دیواندره ایستاده بود از بغل او را با تیر جنگی می‌زنند و او را به قتل می‌رسانند.

وی افزود: فرزندانم هیچ وقت در هیچ اعتراضی شرکت نکرده‌اند چون برای این امنیت ارزش قائل هستند و دوست ندارند امنیت مردم به خطر بیفتد.

پدر فواد عنوان کرد: حالا که من فواد را از دست داده‌ و جگرم سوخته است، نمی‌خواهم فرزندان دیگران هم به این سرنوشت دچار شوند.

وی افزود: هر چند فواد انگشت کوچک شهدا نمی‌شود اما فواد شهید شده چون بی‌گناه بود و قطع به یقین ضدانقلاب او را کشته است.

قدیمی می‌گوید: افراد وابسته به ضدانقلاب قصد کشته‌سازی دارند چون می‌دانند که نیروی انتظامی و مامورین امنیتی سلاح جنگی در اختیار ندارند و آنها هم به راحتی بین مردم نفوذ می‌کنند و افرادی مثل فواد را به قتل می‌رسانند تا آن را به گردن نظام بیندازند.

وی یادآور شد: اطمینان دارم گذشت زمان همه زوایا و پشت‌پرده این قضایا را روشن خواهد کرد و ضدانقلاب یکدیگر را رسوا خواهند کرد.

قدیمی تصریح کرد: کشوری مانند امریکا در برابر ایران زبون شده اما عده‌ای فکر می‌کنند با تجمع و اعتراض در خیابان‌ها انقلاب را دچار چالش می‌کنند.

وی گفت: این افراد به دنبال بی‌حجابی هستند و گرنه مگر نیروهای انتظامی و امنیتی فرزندان این مردم نیستند که به سمت آنها سنگ پرتاپ می‌کنید و یا به اموال بیت‌المال خسارت وارد می‌کنید.

پدر فواد قدیمی افزود: این افراد باید بدانند که انقلاب ریشه در اسلام دارد و با این آشوب‌ها از بین نمی‌رود.

وی در پایان سخنانش بار دیگر با عنوان اینکه فواد توسط ضدانقلاب کشته شده و کسی متهم نیست، از فرزندان خود و مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند و مواظب باشند در دام توطئه ضدانقلاب نیفتند.

تاکنون یک نفر در دهگلان، یک نفر در سقز و دو نفر در دیواندره در جریان اعتراضات اخیر کشته شده‌اند که تمامی آنها از پشت و بغل و با تیر جنگی کشته شده‌اند.

اخبارحوادث
قتل
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی