این بازیکنان روی دست ساپینتو مانده اند/ استقلال تغییرات را اعمال می کند؟

به گزارش ساناپرس، سجاد شهباززاده که در سپاهان آقای گل شد این فصل در استقلال هنوز موفق به گلزنی نشده است در حالی که ساپینتو فرصت کافی به او داده است.

در هفته های ابتدایی سجاد شهباززاده به عنوان مهاجم اول در ترکیب استقلال قرار می گرفت اما عدم تاثیر گذاری روی توپ هایی که برای او مهیا می شد موجب شد تا مربی پرتغالی تصمیم بگیرد مهاجم اصلی تیمش را تغییر دهد و از پیمان بابایی در راس خط حمله استفاده کند. این تغییر در بازی با نساجی جواب داد و این مهاجم موفق شد گل اول استقلال را در این بازی به ثمر برساند. او در بازی با پیکان هم موفق به گلزنی شد اما داور برخورد او با دروازه بان تیم حریف را خطا گرفت. بر همین اساس پیش بینی می شود در بازی های آتی هم گزینه اول ساپینتو در خط حمله پیمان بابایی باشد. با این حال ساپینتو باز هم به سجاد شهباززاده فرصت خواهد داد تا خود را پیدا کند.

در بازی دوستانه با سامیت هم سجاد شهبازاده در ترکیب تیم آبی به میدان آمد اما موفق به گلزنی نشد. با این حال ساپینتو از آنجایی که تیمش در فاز تهاجمی خود را پیدا کرده و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق می کند خیلی روی این موضوع حساس نیست و پیش بینی می شود همان طور که در بازی با نساجی به سجاد شهباززاده برای شروع گلزنی فرصت داد در بازی های آتی هم این فرصت را به او خواهد داد. ساپینتو که خود در دوران بازیگری مهاجم بوده هیچ گاه سعی نکرده این فشار را روی سجاد شهباززاده ایجاد کند و معقتد است این اتفاق ممکن است برای هر مهاجمی رخ دهد. به باور او گلزنی سجاد شهباززاده در بازی های لیگ برتر به زودی آغاز خواهد شد و به موقع اتفاق خواهد افتاد و لازم نیست در مورد آن نگران بود و برای این بازیکن مشکل روحی و روانی ایجاد کرد.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی