این استقلالی استقلال را به خاک سیاه نشاند!

به گزارش ساناپرس، گل‌گهر سیرجان در اردوی آماده‌سازی خود در تعطیلات فیفادی که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، انجام ۲ بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است.
گل‌گهر سیرجان در یکی از مهم‌ترین دیدارهای های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران باید در خانه مقابل استقلال صف‌آرایی کند. شاگردان امیر قلعه‌نویی که شروع خوبی در لیگ بیست‌ودوم داشته‌اند و با کسب ۱۲ امتیاز از ۶ مسابقه، در رتبه دوم جدول قرار دارند، با ۲ انگیزه متفاوت در مقابل آبی‌پوشان پایتخت صف‌آرایی خواهند کرد. در وهله اول قلعه‌نویی در تلاش است تا بتواند تیم سابق خود را شکست بدهد و انگیزه دوم گل‌گهری‌ها، بقا در کورس و رسیدن به صدر جدول است.

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی که فاصله‌ای ۲ امتیازی با پرسپولیسِ صدرنشین دارند، در تلاش هستند تا در اوج آمادگی به مصاف هفته هفتم مقابل استقلال برسند. با توجه به تعطیلات فیفادی، امیر قلعه‌نویی شاگردانش را به تهران آورده تا گل‌گهری‌ها با انجام ۲ مسابقه دوستانه مقابل رقبای لیگ برتری بتوانند به آمادگی مدنظر قلعه‌نویی دست پیدا کنند و به سیرجان بازگردند و مهیای دیدار با استقلال شوند.

۲ نقطه امیدوارکننده برای قلعه‌نویی

گل‌گهر در اولین بازی خود در تعطیلات فیفادی، دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف پیکان رفت. مسابقه‌ای که با برتری ۳ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید و سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی نمایش تهاجمی را از خود در این بازی دوستانه نشان دادند. درخشش وسلی گومز هافبک برزیلی گل‌گهر از نکات جالب‌توجه این مسابقه تدارکاتی بود، بازیکنی که به نظر می‌رسد رفته رفته به مرز آمادگی ایده‌آل رسیده و می‌تواند برای بازی با استقلال به یک مهره کلیدی در ترکیب گل‌گهر تبدیل شود.

یونس شاکری مهاجم باتجربه گل‌گهر هم بعد از یک‌سال دوری از میادین به دلیل مصدومیت پارگی رباط صلیبی، در بازی با پیکان به ترکیب گل‌گهر بازگشت و توانست زننده گل اول تیمش هم باشد تا مهاجم مورد علاقه امیر قلعه‌نویی حالا در دسترس این سرمربی باتجربه باشد و بتواند در تقابل با استقلال، از حضور شاکری در ترکیب تیمش بهره ببرد.

تقابل با پرسپولیس؛ پیش‌درآمد بازی حساس در سیرجان!

گل‌گهری‌ها قرار است یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید کاظمی تهران در مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. امیر قلعه‌نویی امیدوار است شاگردانش بتوانند در مصاف دوستانه با صدرنشینِ لیگ بیست‌ودوم موفق شوند نمایش خوبی را از خود نشان بدهند و در آستانه تقابل با استقلال، آمادگی فنی بالای خود را به اجرا بگذارند.

قلعه‌نویی برای شبیه‌سازی تقابل با استقلال، به سراغ حریف سنتی آبی‌ها رفته و باید دید آیا استراتژی سرمربی کهنه‌کار گل‌گهری‌ها جواب خواهد داد و او می‌تواند تیمش را از دوئل ۶ امتیازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی با دست پر از میدان خارج کند و در برابر تیم سابق خود به پیروزی برسد یا روند ناکامی‌های امیر قلعه‌نویی در مقابل استقلال در سالیان اخیر حفظ خواهد شد.

اخبارورزش
پربازدیدقلعه نویی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی