ساپینتو دوباره تجدید فراش کرد!

به گزارش ساناپرس، ساپینتو هر گاه تمرینات استقلال جنبه سرگرمی پیدا می کند یا دوران جوانی می کند و در مجموعه انقلاب پا به پای شاگردانش می دود و با آنها تنیس فوتبال بازی می کند. برخی کاربران به صورت طنز نوشتند ممکن است دوباره تجدید فراش کند.

مهاجم سابق تیم های پورتو و رئال سوسیه داد در سن 49 سالگی هنوز هم قرار به بازی باشد با هیاهو بازی می کند و کری می خواند و در صورتی که تیمش برنده شود در پایان بازی در عکس یادگاری تیم برنده حاضر می شود و از سیمای او چهره یک تیم پیروز پیداست.

ساپینتو که دوران مربیگری اش را در کشورهای مختلفی سپری کرده حالا با یک ماموریت مهم مواجه است؛ تکرار قهرمانی استقلال در لیگ برتر که در همان هفته های ابتدایی متوجه سختی کار شده است. با این حال رسیدن استقلال به هارمونی و هماهنگی لازم با سیستم 3-3-4 در بازی با نساجی امیدوار به تکرار این روند در هفته های پیش رو است و اینکه با خاطره ای خوش به استقبال جام جهانی برود.

صرف نظر ازبحث در مورد عملکرد ساپینتو در استقلال باید گفت او به دلیل شور هیجان درونی که منحصر به فرد است با شاگردانش در تیم آبی ارتباط خوبی پیدا کرده و می کوشد استقلال را یک تیم پرشور و تهاجمی بار بیاورد؛ تیمی که بازی با نساجی را در دیدارهای آینده تکرار کند.

اخبارورزش
ساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی