واکنش کشتی گیر معروف به مرگ مهسا امینی و اغتشاشات/ همه چیز را روشن کرد

به گزارش ساناپرس، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در خصوص اغتشاشات اخیر: در ماجرای مرگ مهسا امینی اگر کسی تخلف کرده خود نظام باید با او برخورد کند.

دبیر: بحث مهسا امینی موضوع کف خیابانی نیستبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، خیلی هم قشنگ است اگر کسی تخلف کرده خودمان بیاییم و بگوییم، به خانواده مهسا امینی تسلیت می‌گویم. مهسا امینی خواهر، عزیز و ناموس ما بوده است. همه ما روی او تعصب داریم و همه ما متأسف هستیم به حدی نظام ما عظیم و بزرگ است که می‌تواند این موضوع را جمع کند
وی در ادامه افزود:امیدوارم هر موضوعی بوده به خانواده آن عزیز و مردم بگویند تا ان‌شاءالله چیزی نبوده و اگر هم بوده خود نظام باید شاکی قضیه باشد. جلوتر از همه ما نظام باید شاکی باشد هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد.
رئیس فدراسیون کشتی اذعان داشت: از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم از دستگاه قضا می‌خواهیم اگر مشکلی بوده محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کنداین موضوع کف خیابانی نیست.
دبیر در خصوص لزوم ایجاد وفاق ملی بین مردم تا اینکه برخی وارد اهداف اغتشاشگران نشوند، عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد. از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد. خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم. از دستگاه قضا می‌خواهیم اگر مشکلی بوده محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کند.
وی ادامه داد: اگر تخلف سیاسی بشود، نمی‌توان آن را جمع کرد. موضوع را سیاسی نکنیم. این موضوع کف خیابانی نیست بلکه باید همه در دادگاه بایستیم. خود نظام هم جلوتر از همه می‌ایستد. به این شرط که موضوع را سیاسی نکنیم.

اخبارورزش
پربازدیددبیر
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی