آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان / پاداش فرهنگیان تعیین تکلیف شد؟ / پرداخت علی الحساب برای این گروه

به گزارش ساناپرس؛ چند روز پیش و در سی و ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: مبلغ علی الحساب رتبه‌بندی برای معلمان واریز شده است و خستگی یک و نیم ساله از تنمان بیرون رفت.

علیرضا منادی گفت: ۸۵۰۰ میلیارد تومان صرف پرداخت علی الحساب شد و شاهد اجرایی شدن رتبه بندی معلمان هستیم که طلیعه‌ای نو در آموزش و پرورش است.

این فوق‌العاده فقط به افرادی تعلق گرفته است که از تاریخ اول مهر ۱۴۰۰ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ اشتغال به کار داشته‌اند و حقوق دریافت کرده‌اند. افرادی که در این محدوده زمانی بازنشسته شدند و یا مرخصی بدون حقوق بودند به اندازه کارکرد مشمول این فوق‌العاده شدند.

فوق‌العاده بر اساس روز کارکرد در هر ماه به طور مجزا محاسبه شده است یعنی اگر فردی از ابتدای شروع طرح تاکنون شاغل بوده است، برای او به تعداد ۱۱ ماه فوق‌العاده رتبه‌بندی محاسبه شده است.

به استناد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، این فوق‌العاده به میزان ۴۵ درصد بند‌های مشمول (حق شغل، حق شاغل و فوق‌العاده شغل) محاسبه و معادل ۵۰ درصد آن برای هر ماه بدون کسورات قانونی به صورت علی‌الحساب به افراد مشمول پرداخت شد.

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی