شوکی جدید در لیگ برتر / سرمربی تیم صدر نشین استعفا داد؟

به گزارش ساناپرس؛ استعفای سعید دقیقی شوک بدی به مسئولان شمس آذر و اهالی فوتبال در قزوین وارد کرده؛ این موضوع ممکن است صدرنشین لیگ یک را دچار بحران کند.

اتفاق عجیب رقابت های هفته پنجم لیگ دسته اول بدون تردید استعفای سعید دقیقی بود؛ سرمربی موفق شمس‌آذر قزوین بعد از برد دو بر یک تیمش مقابل شهرداری همدان و رساندن امتیازات این تیم به عدد 13 در پیامی اینستاگرامی از سمت خود استعفا کرد.

دقیقی در شرایطی تصمیم به کناره گیری از هدایت شمس آذر گرفته که تیمش در پایان هفته پنجم با اقتدار در صدرجدول قرار داردو یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به نظر می‌رسد.

این مربی جوان که سوابق زیادی در امر مدیریتی فوتبال نیز دارد، سال گذشته در شرایطی که هدایت شمس‌آذر را در میانه راه برعهده گرفت که این تیم کاندیدای سقوط به دسته اول بود اما با حضور در راس کادرفنی توانست این تیم را از منطقه خطر نجات بدهد و با نتایجی فوق‌العاده لیگ را با رتبه تک رقمی به پایان رساند.

دقیقی که امسال نیز عملکردی عالی در شروع فصل داشته،‌حالا تصمیم به کناره گیری گرفته و دلیل این مساله هم به اختلافاتش با مدیران باشگاه برمی‌گردد. این سرمربی جوان که قبل از شروع مسابقات نیز به خاطر همین مسائل بحث هایی درباره جدایی اش وجود داشت، حالا تصمیم به جدایی گرفته و به نظر می‌رسد قصدی هم برای بازگشت از تصمیم خود ندارد.

در چنین شرایطی اگر دقیقی روی موضع خود درباره کناره گیری پافشاری کند، احتمالا شاهد ایجاد یک بحران عجیب در باشگاه قزوینی خواهیم شد. تیمی که با صدرنشینی در لیگ یک همه را شگفت‌زده کرده چه بسا این جایگاه خوب را در غیاب دقیقی از دست بدهد و چالش های جدیدی را نیز تجربه کند.

باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره وضعیت دقیقی با شمس‌آذر رخ می‌دهد و در نهایت چه کسی در هفته ششم لیگ یک مقابل فجرسپاسی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

 

اخبارورزش
لیگ برتر
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی