چرا زیاد خوابیدن بد است؟

خواب از ۵چرخه تشکیل شده است: هر چرخه حدود یک ساعت و نیم طول می کشد. کل ۴۵۰ دقیقه – حدود ۷٫۵ ساعت است. و اگر قبلاً از خواب بیدار شده اید، اما نمی خواهید بلند شوید و دوباره به خواب رفته اید، بر ریتم های بیولوژیکی تأثیر منفی می گذارد.

این فرضیه نیاز به ۸ساعت خواب را رد می کند – ۷٫۵ کافی است.

بیدار شدن در مراحل اول و دوم ساده تر است، در مراحل دیگر بسیار دشوارتر است. و اگر چند ساعت بیشتر بخوابید، این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق می افتد و در آن صورت احساس خوبی نخواهید داشت.

بنابراین مهم نیست که وقتی به رختخواب می روید چقدر خسته هستید، به محض بیدار شدن از خواب برخیزید . این به شما انرژی بسیار بیشتری نسبت به یک چرت طولانی مدت می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار
پربازدیدترین‌ها
برچسب‌های پربازدید