زوج دفاعی تیم ملی از هم پاشیده می شود

به گزارش ساناپرس، زوج دفاعی تیم ملی از هم پاشیده می شود.تقریبا در اکثر بازیهای تیم ملی در دوران اسکوچیچ، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در کنار یکدیگر بازی کردند و برای آنکه هماهنگی این دو نفر در آستانه جام جهانی بیشتر شود، شجاع راهی الاهلی شد تا همبازی زوجش در تیم ملی شود.

تغییرات در کادر فنی تیم ملی، اما می‌تواند معادلات خط دفاعی را به هم بریزد. از یکطرف، صادق محرمی دیگر از حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی و بازی در سمت راست خط دفاع مطمئن نیست و از طرف دیگر حضور مرتضی پورعلی‌گنجی و همچنین مجید حسینی در لیست نفرات منتخب کارلوس کی روش شاید باعث تغییر دو مدافع میانی تیم ملی شود.

با توجه به اینکه کنعانی‌زادگان از بازی مقابل اروگوئه محروم است( گفته می‌شود کی‌روش درست مثل اسکوچیچ به دنبال این است که محرومیت مدافع تیمش بخشیده شود)، قطعا شاهد تغییرات در قلب خط دفاع تیم ملی خواهیم بود و باید دید کارلوس کی‌روش از کدام دو مدافع به عنوان مدافعان میانی تیمش استفاده خواهد کرد و آیا جلوی سنگال، شجاع و کنعانی‌زادگان دوباره کنار یکدیگر بازی خواهند کرد یا اینکه کی‌روش ترجیح می‌دهد نفرات دیگری را در این پست محک بزند.

اخبارورزش
پربازدیدتیم ملی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی