برنامه پرسپولیس برای دیاباته و لوکادیا/ این دو بازیکن پرسپولیس را قهرمان می کنند

به گزارش خبرجو24، پرسپولیس در لیگ برتر 22 بهترین مهاجمان خارجی لیگ را در ترکیب خود دارد.چه بسا یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته موردتوجه‌ترین بازیکنان حاضر در تمرینات این روزهای پرسپولیس نیز باشند که بدون حضور بازیکنان ملی‌پوش، فرصت بسیار خوبی را برای این دو مهاجم پدید آورده تا خود را با شرایط پرسپولیس هماهنگ کنند و از نظر جسمانی هم به اوج آمادگی برسند.

سوال مهم درباره این دو مهاجم، استفاده یحیی گل‌محمدی از آنها خواهد بود و باید دید که در دو بازی دوستانه مقابل گل‌گهر و فولاد، سرمربی پرسپولیس چگونه از مهاجمان خارجی خود بهره می‌برد و آیا رویای حضور همزمان آنها قابل تحقق است یا خیر؟

آخرین باری که بازیکنان خط حمله قرمزها توانستند بیش از 20 گل در یک فصل بزنند مربوط به لیگ هفدهم است که پس از محرومیت مهدی طارمی، علی علیپور 19 گل زد و گادوین منشا نیز چهار گل به ثمر رساند و حالا هواداران پرسپولیس امیدوار به شکستن این رکورد با زوج لوکادیاباته هستند.

اگرچه در سالهای اخیر عملکرد مدافعان و نمایش خطوط دفاعی قهرمان لیگ برتر را تعیین کرده اما گلزنی مهاجمان نیز نقشی پررنگ در جمع کردن امتیازات برای تیمها دارد و حالا سرخها پس از عملکرد مطلوب دفاعی، به دنبال ادامه درخشش مهاجمان خود نیز هست؛ جایی که لوکادیا چهار گل زده و دیاباته در انتظار اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس است.

اخبارورزش
پربازدیددیاباتهلوکادیا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی