نتیجه کشتی عموزاد/ طلای دوم بدست آمد

به گزارش ساناپرس، آزادکار ۶۵ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی صربستان توانست به فینال راه یابد.

عموزاده با نتیجه 11 بر 8 پیروز شد و طلا را از آن کرد.
در مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتی آزاد در سه وزن پایانی امشب ۳ کشتی‌گیر کشورمان برای رسیدن به فینال روی تشک خواهند رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه ۸ بر یک جون سوک یون از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

عموزاد در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۲ آدیل اوسپانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. این آزادکار کشورمان در این مرحله به مصاف حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از آذربایجان رفت که با برتری ۹ بر ۲ فینالیست شد.

پیش از این رضا اطری راهی فینال شده بود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه ۱۱ بر یک بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۳ گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اطری در این مرحله به مصاف نارانخو نارمانداخ از مغولستان رفت که با نتیجه ۵ بر ۳ بر و راهی فینال شد.

اطری در این دیدار به مصاف ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن می رود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی