مصاحبه صریح این استقلالی جنجالی شد/ باید کی روش استقلالی های بیشتری به تیم ملی بیاورد!

به گزارش ساناپرس، پرویز برومند اظهار داشت: از پریشب کشتی های تیم ملی اعصابم خورد است. واقعا خیلی ناراحت شدم و اصلا انتظار این را نداشتم که در فینال قهرمان نشویم. به کشتی تعصب ویژه ای دارم. البته بگویم کشتی فرنگی ما ضعیف عمل کرد اما در کشتی آزاد بد عمل نکردیم و حیف که در مراحل پایانی نتیجه نگرفتیم.

برومند در ارتباط با خط خورده های استقلالی تیم ملی گفت:کی روش بهترین های استقلال را خط زد و من واقعا تعجب کردم. نمی دانم دلیل خط زدن محبی،قایدی یا مهدی پور چه بوده و چه کسی به کی روش مشورت می دهد. به هر حال با دو روز تمرین تیم ملی نمی توان بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داد اما من تعجب می کنم بازیکنی مثل امیری که مصدوم است و چند ماه هم است که بازی نکرده چطور خط نخورده است؟

پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت دروازه بان های تیم ملی اعلام کرد:به اعتقاد من سید حسین حسینی از بین همه دروازه بان های حال حاضر ایران حتی بیرانوند هم بهتر و از همه یک سر و گردن بالاتر است اما تفاوت او با بیرانوند این است که تجربه بازی در جام جهانی را ندارد که اگر تجربیات خود را هم بالاتر ببرد می تواند در این بازی ها هم به تیم ملی کمک کند.

برومند در خصوص شرایط استقلال گفت:استقلال آخرین بازی خود را خیلی خوب تمام کرد و به نظرم می تواند در ادامه بازی ها هم خوب ظاهر شود. امیدوارم که آن ها در پایان فصل قهرمان لیگ باشند.

اخبارورزش
کی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی