ترکیب جدید کی روش برای اردوی اتریش

به گزارش ساناپرس؛ خلیل زاده در زمان حضور کارلوس کی روش در تیم ملی چند بار علیه سرمربی تیم ملی مصاحبه کرد و در اوج آمادگی به تیم ملی دعوت نمی شد. اما با رفتن کارلوس کی روش ورق برای او برگشت و تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی شد و در نهایت به همراه اسکوچیچ سریعترین صعود تیم ملی به جام جهانی را جشن گرفت.

اما کارلوس کی روش که به نظر می رسد این بار با رویه ای متفاوت به تهران آمده است این بازیکن را در لیست مدعوین تیم ملی قرار داد تا نشان دهد از هیچ کس کینه ای به دل ندارد. اما سورپرایز دوم کارلوس کی روش در اتریش رونمایی خواهد شد و آن حضور این بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی است.

برخی گفتند کارلوس کی روش به دنبال انتقام از شجاع خلیل زاده است و به همین خاطر او را دعوت کرده و می خواهد در بازی با اروگوئه و سنگال او را روی نیمکت بنشاند و از زوج محمد حسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی استفاده خواهد کرد اما همان طور که اشاره شد نظر کارلوس کی روش عدم تغییر در پست مدافعان میانی تیم ملی است. حتی کارلوس کی روش بر این عقیده است این دو چون در تیم باشگاهی در کنار هم بازی می کنند می توانند در تیم ملی هماهنگ تر نشان دهد.

دیدار تیم ملی در برابر ارگوئه، یکم مهرماه در استادیوم تیم دسته دومی سنت پولین اتریش برگزار می شود.

اخبارورزش
کی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی