اقدام جنجالی یک دختر کورد دیگر / این بار ماجرا چیست؟

به گزارش ساناپرس؛ تنیس باز مهابادی به صدر رنکینگ ملی جوانان دختر ایران صعود کرد. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: الینا رحیمی پینگ پنگ باز ملی پوش و شایسته این شهرستان مهاباد در آخرین رنکینگ ملی پایه انفرادی جوانان دختر ایران در سال ۱۴۰۱ در صدر قرار گرفت.صعود تنیس باز مهابادی به صدر رنکینگ ملی جوانان دختر ایران

قرنی مصطفی پور افزود: این دختر پینگ پنگ باز مهابادی که اخیراً به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران نیز دعوت شده است در این رنکینگ توانست با کسب امتیاز پایه ۸۱۰، با دو پله صعود در صدر رنکینگ ایران قرار گیرد.

مصطفی پور، با بیان اینکه رحیمی در رنکینگ قبلی در رده سوم قرار داشت،گفت: حضور پرقدرت وی در چندین مسابقه داخلی و بین المللی و کسب مقام در این مسابقات از دلایل مهم صعود وی در آخرین رنگینگ ملی جوانان دختر ایران است.

وی افزود: الینا رحیمی هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان بانوان ایران برای اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان به میزبانی چین که در کمپ تیمهای ملی در تهران درحال برگزاری است، حضور دارد.

مصطفی پور تصریح کرد: این ورزشکار با استعداد که امسال نیز به تیم لیگ برتری جوانان بابل پیوسته است در چند سال اخیر در رده‌ های نوجوانان و جوانان عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشور بوده و سابقه قهرمانی در رقابتهای آسیای میانه را نیز در کارنامه خود دارد و در آخرین مسابقه برون مرزی خود توانست با درخشش در رقابتهای بین المللی کانتندر اُردن به نایب قهرمانی این مسابقات دست یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد اضافه کرد: رقابتهای تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان از هفتم مهرماه در شهر چنگدو کشور چین آغاز می ‌شود.

اخبارورزش
تنیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی