اصلا باورم نشد قایدی و محبی خط خوردند!/ کی روش باید جوابگوی خط زدن استقلالی‌ها باشد/ ساپینتو میتواند دو استقلالی دیگر را ملی پوش کند

به گزارش ساناپرس، علیرضا اکبرپور بازیکن قدیمی‌استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره خط خوردن ملی پوشان استقلال و مسائل دیگر مرتبط با این باشگاه اظهاراتی را مطرح کرد.

انتظار خط خوردن سه ملی پوش استقلال را داشتید؟

اصلا باورم نشد که این دو نفر خط خوردند. به نظر من قائدی و محبی در این مدت جزو بهترین‌های لیگ و استقلال بودند. البته نظر سرمربی تیم ملی محترم است اما وقتی او این نفرات را خط می‌زند خودش هم باید در نهایت جوابگوی اذهان عمومی باشد. البته فکر نکنم این آخرین مرحله دعوت بازیکنان به اردو باشد…

…ظاهراً گفته شده این نفراتی که با تیم ملی به اتریش می‌روند همان‌هایی هستند که در نهایت به قطر خواهند رفت؟

بعید می‌دانم این چنین باشد. حتما تا آن زمان باز هم تغییر و تحولاتی رخ می‌دهد. محبی و قائدی جزو بهترین‌ها هستند و هر دوی آنها می‌توانستند در جام جهانی به کی‌روش کمک کنند. این نفرات در مقایسه با بازیکنانی که در پست این بازیکنان در تیم ملی حضور دارند و از جام جهانی قبلی تا الان مانده‌اند شرایط بهتری دارند.

اصلا باورم نشد قایدی و محبی خط خوردند!/ کی روش باید جوابگوی خط زدن استقلالی‌ها باشد/ ساپینتو میتواند دو استقلالی دیگر را ملی پوش کند

خود شما فکر می‌کردید مهدی قائدی خط بخورد؟

اصولاً تیمی که قهرمان می‌شود معمولاً نفرات بیشتری هم در تیم ملی دارد. چون حتما نفراتش بهتر از سایرین بوده‌اند که توانسته در لیگ قهرمان شود. البته محبی از خارج به ایران برگشته و لژیونر نبوده ولی قائدی واقعاً بازیکن تاثیرگذاری است که وقتی وارد میدان می‌شود می‌تواند نتیجه را تغییر بدهد. حالا باید دید در اردوهای بعدی این فرصت به قائدی و محبی میرسد که دوباره به تیم ملی بروند یا نه.

ساپینتو گفته کی روش مربی اش بوده و شناخت خوبی در این زمینه از سرمربی تیم ملی دارد. فکر میکنید او تا چه اندازه می‌تواند به شاگردانش کمک کند؟

هرچه استقلال در لیگ برتر خوبتر بازی کند بازیکنانش بیشتر به چشم می‌آیند و هرچه استقلال خوب نباشد قطعاً بازیکنان این تیم هم از چشم سرمربی تیم ملی می‌افتند. استقلال در بازی آخر مقابل نساجی فوق العاده خوب ظاهر شد و دیدیم ساپینتو تیم را با یک ترکیب هجومی‌و خوب به میدان فرستاد و در نهایت هم با یک بازی فوق العاده هجومی‌و زیبا برنده شدیم. به نظر من محبی و قائدی از یک سری بازیکن‌های قدیمی‌تیم ملی بهتر هستند.

نگفتید که ساپینتو چه کمکی می‌تواند به بازیکنانش بکند؟

قطعاً باید تیم را در همین شرایط عالی نگه دارند. هرچه تیم استقلال آماده تر و جنگنده تر باشد اول استقلال نتیجه اش را در جدول رده بندی می‌بنید و البته بازیکنانش هم بیشتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. وقتی بازیکنان در باشگاه خوب باشند طبیعی است که کادرفنی تیم ملی هم آنها را دعوت می‌کند. البته باید گفت پیمان بابایی هم لیاقت دعوت شدن به اردوی تیم ملی را داشت و معتقدم او هم می‌تواند به کی روش در جام جهانی کمک کند.

بازی اروگوئه و سنگال را چطوره پیش‌بینی می‌کنید؟

متاسفانه شرایط کشور ما با تحریم‌ها به شکلی رقم خورده که گاهی اوقات مجبوریم با هر کشوری که به ما وقت داد بازی کنیم، البته اروگوئه و سنگال دو تیم خیلی خوب هستند.

اخبارورزش
کی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی