برنامه کی روش برای بازیکن پرسپولیس/ وحید امیری در جام جهانی قطر بازی می کند؟

به گزارش ساناپرس، یکی از نکات مهم فهرست تیم ملی برای دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال، حضور وحید امیری در فهرست نهایی است. بازیکنی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر ابتدا جایی در لیست تیم ملی نداشت اما او و علی کریمی مصدوم به تیم ملی دعوت شدند و نهایتا کی‌روش تصمیم گرفت این بازیکن چندپسته را با خودش به اتریش ببرد.

حضور امیری در اردوی اتریش از آن جهت تا حدودی عجیب به نظر می‌رسید که این بازیکن با توجه به عمل جراحی نسبتا سختی که در ماههای گذشته پشت سر گذاشته، شرایط متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان داشته است. با اینکه او ماه‌هاست از شرایط مسابقه دور شده و هنوز مجوز حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکرده اما او راهی اتریش خواهد شد و کنار تیم ملی مراحل درمانی اش را ادامه دهد و کی‌روش و همکارانش او را زیر نظر داشته باشند و آخرین وضعیت او در آستانه جام جهانی را بررسی کنند. البته کی روش همانطور که اعلام شده یک فیزیوتراپ را هم با خودش به تیم ملی آورده است که از نکات جالب دستیارانش است.

وحید امیری در طول مدت زمان مصدومیت خود زیر نظر تیم پزشکی و فیزیوتراپی تیم ملی کارهای ریکاوری خود را انجام داد و از چند روز قبل از آغاز اردوی تیم ملی هم به تمرینات پرسپولیس برگشت تا رفته رفته بتواند در تمرینات گروهی و مسابقات رسمی شرکت کند.

در هر حال هنوز وحید امیری آماده نیست اما کی روش او را به اتریش برد تا زیر نظر فیزیوتراپ معتمد خودش کار کند.

اخبارورزش
وحید امیری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی