عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه تربیت مدرس، مرحوم مسلم اکبری نیا متولد ۱۳۳۴ شهر آمل بود. وی مدرک کارشناسی خود در رشته محیط زیست را از دانشگاه تهران و مدارک کارشناسی ارشد و دکتری محیط زیست را از دانشگاه توکیو دریافت کرد.

این استاد فقید دانشگاه از سال ۱۳۷۴ عضو هیات علمی گروه جنگلداری دانشگاه تربیت مدرس بود و معاونت آموزشی دانشکده و مدیریت گروه جنگلداری را در کارنامه اجرایی خود داشت. شادروان اکبری نیا بیش از ۱۵۵ مقاله در مجلات معتبر علمی منتشر و حدود ۹۰ مقاله در مجامع علمی ارائه کرده بود.

وی که سال ها در سمت مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران خدمت کرده بود در سال ۸۶ به عنوان چهره ماندگار استان معرفی و تقدیر شد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس، در پیامی درگذشت این استاد فرهیخته را به عموم دانشگاهیان به ویژه خانواده، هیات رییسه، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی تسلیت گفت.

مراسم یادبود این استاد فقید ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ روز شنبه ۲ مرداد به صورت مجازی برگزار می شود. در این مراسم رییس دانشگاه، رییس دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی، خانواده زنده یاد اکبری نیا و تعداد دیگری از اساتید دانشگاه سخنرانی می کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی