شیوه عجیب سرقت در تهران/ پای یک زن در میان است؟

به گزارش سانالپرس؛ سارقی که با همدستی دو نفر دیگر و ایجاد ترافیک ساختگی در بزرگراه‌ها تلفن همراه رانندگان را سرقت می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ «محمدقاسم طرهانی» جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در اتوبان «چمران» به روش موبایل قاپی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری یوسف آباد برعهده گرفتند و تحقیقات میدانی آغاز شد.
از آنجا که سرقت‌ها در یک شرایط یکسان اتفاق افتاده بود، تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، 3 سارق با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت به محل رفته و دو نفر از موتورسواران با ایجاد ترافیک صوری، شرایط سرقت را برای راکب موتورسیکلت دیگر فراهم می کردند و با قاپیدن تلفن همراه شهروندان از داخل خودروها از محل متواری می شدند.

این مقام انتظامی به شناسایی چهره سارقان و مراقبت‌های ویژه پلیسی اشاره کرد و گفت: روز سه شنبه سارقان که برای سرقت به بزرگراه «چمران» رفته و در تلاش ارتکاب سرقت بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در یک عملیات غافلگیرانه یکی از راکبان موتورسیکلت دستگیر شد ولی راکب و سرنشین موتورسیکلت دیگر از محل متواری شدند.

متهم 32 ساله در تحقیقات اولیه به 10 فقره سرقت تلفن همراه با همدستی 2 متهم دیگر اعتراف کرد و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار دارد، در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای گرفتن دستور قضایی روانه دادسرا شد.

اخبارحوادث
سرقت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی