کارلوس کی روش: از اسکوچیچ و بازیکنان تشکر می کنم؛ مسئولیتی بزرگ روی دوش من است

به گزارش ساناپرس؛ تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز (24 شهریور) از ساعت 11 در مرکز ملی فوتبال آغاز شد. در حاشیه این تمرین همانطور که پیش تر اعلام شده بود، کارلوس کی روش اولین کنفرانس خبری بعد از انتخاب دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی را برگزار کرد.

کارلوس کی روش پیش از دومین روز از تمرین ملی پوشان اظهار داشت:

به همه شما سلام عرض می کنم بسیار خوش آمدید. به دلیل مسائل لجستیکی و گرمی هوا محل تمرین تیم ملی را تغییر دادیم که از همه شما برای این اتفاق خیلی عذر خواهی می کنم. این اتفاق قطعا شما را با مشکلاتی مواجه کرد، اما خیلی ممنونم باز هم تشریف آوردید تا به سوالات شما پاسخگو باشم. همانطور که می دانید امروز روز دوم از اردوی تیم ملی از اردوی کوتاه مدت در ایران است.
سرمربی تیم ملی ایران گفت:

امیدوارم اسامی تیم ملی را پس از تمرین امروز اعلام کنم. عملکرد تمام بازیکنانی که چه در خارج ایران و چه در اردوی تیم ملی هستند را به دقت از نزدیک بررسی می کنیم. فردا لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش حضور خواهند داشت را اعلام می کنیم. این اولین قدم ما برای برنامه پیش رو برای جام جهانی خواهد بود.
وی ادامه داد:

تلاش می کنیم هر آنچه که از دستمان بر می آید را انجام دهیم. در تمامی دپارتمان ها درون زمین و خارج از زمین ولی امروز نمی توانم بدون اشاره به 2 موضوع صحبت هایم را به پایان برسانم. مطلب اول می خواستم مراتب تشکر را از طرف خودم و کادرم به خاطر این فرصت مجدد که به ما داده شد، دوباره در خدمت تیم ملی باشم و با هم به رویای هواداران فوتبال ایران برسیم.
کی روش عنوان کرد:

به هیچ عنوان این نگاه را ندارم که این پاداشی از گذشته یا مطلبی ساده به دست من آمده باشد. نگاهم اینگونه است که این یک مسئولیت بزرگ روی دوش من است. با نگاهی سراسر حضور این مطلب را عرض می کنم که متعهد به اهدافمان در آینده باشیم و کاملا متعهد بر مسئولیت هایی که بر دوش ما است. مخصوصا با دیدگاهی مهم به این مسئله نگاه می کنیم، مسئله اصلی ما این است که در خدمت هواداران فوتبال باشیم تا باعث شادی آن ها شویم.

مراتب احترام و تشکر خودم را به بازیکنانی که به ما کمک کردند تا امروز در این مسیر یعنی جام جهانی باشیم را اعلام می کنم. مراتب تشکر خودم را به اسکوچیچ و دستیارانش که به این دستاورد رسیدن اعلام می کنم. امروز مسئولیت ما این است که شرایط را تغییر بدهیم پیشرفت کنیم و همیشه رو به جلو حرکت کنیم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای جام جهانی پیش رو دارید و وضعیت بازیکنان چگونه است؟ گفت:

بله برنامه بسیار خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته ام که بعد از به تأیید رسیدن در فدراسیون به رسانه ها و عموم مردم هم اعلام خواهد شد.
کی روش در خصوص شناخت حریفان تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد:

مطمئنا به عنوان یک مربی حرفه ای از مراتب پیشرفت همه تیم ها اطلاع دارم. تمام تیم ها در حال رشد هستند لیگ برتر انگلستان خلاصه شده در یک کیفیت بسیار بالا و همینطور پیشرفت مداوم که سعی می کنیم به آمادگی لازم برای رویارویی با همگروه های خود برسیم.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی