شرایط دریافت وام 200 میلیونی طرح میثاق / سود این تسهیلات چقدر؟

به گزارش ساناپرس؛ اشخاصی که مشتری بانک صادرات هستند می‌توانند با ایجاد گردش حساب مناسب وام 200 میلیونی طرح میثاق را دریافت کنند. سود این تسهیلات در مقایسه با دیگر طرح‌ها کمتر است.

مشتریان بانک صادرات با ایجاد میانگین حساب سه ماهه این امکان را دارند از وام 200 میلیونی بهره مند شوند. ضمانت اصلی این وام داشتن ضامن رسمی است. سود این تسهیلات برای اشخاص حقیقی 9 درصد و حقوقی به 7 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است. افراد برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

با توجه به مبلغ تسهیلات، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 229 میلیون و 11 هزار و 75 تومان خواهد بود.

انواع وام و خدمات بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران یکی از مجموعه‌های خصوصی اما باقدمت ایرانی است که انواع خدمات پولی و مالی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این بانک تاکنون به دلیل خدمات مختلفی که ارائه داده، دستاوردها و جوایز زیادی به دست آورده‌ است.

اخیرا در چهارمین حشنواره ملی حاتم، حمایت از تولید ملی، از بانک صادرات به دلیل ایجاد زیرساخت و بستر مناسب جهت توسعه گردشگری و توریسم از طریق اپلیکیشن صاپ تقدیر به عمل آمد.

این بانک در تابستان سال جاری از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های کوچک و بزرگ به خوبی حمایت کرده و مسئله اشتغال و تولید ملی را سرلوحه کار خود قرار داده است. تعداد تسهیلات اشتغالزایی این بانک طی تابستان جاری به 17 هزار و 900 فقره رسید.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی