بمب شبانه قرمزها را بیشتر بشناسید/ غولی که فقط به فکر گل زدن است

به گزارش ساناپرس، اندی کارول، مهاجم 33 ساله سابق لیورپول و تیم ملی انگلستان که بعد از پایان قرارداد قرضی هفت ماهه خودش با وست برومویچ بدون تیم مانده، پیشنهاد تراکتور برای حضور در تبریز را رد کرده است.

غول 193 سانتی متری فوتبال انگلیس که بعد از جام جهانی آلمان با درخشش در لباس نیوکسل به فوتبال انگلیس معرفی شد، در سال 2011 به لیورپول پیوست و بعد از یک فصل بازی برای این تیم به صورت قرضی با بند خرید دائمی به وستهام رفت. انتقالی که باعث شد او 6 فصل در خط حمله چکش‌ها به میدان برود و در مجموع 40 گل هم برای این تیم به ثمر برساند.بازگشت او به نیوکسل دو سال بیشتر طول نکشید و او این بار به ردینگ و وست بروم رفت.

حالا دیلی‌میل انگلستان در خبری جالب فاش کرده که اندی کارول، مهاجم باسابقه فوتبال جزیره پیشنهاد تراکتور را رد کرده است. پیشنهادی که از نظر مالی هم مبلغ نسبتا چشم‌گیری برای او به حساب می‌آمده و دستمزد هفتگی 20 هزار پوندی برای او را به همراه داشت. این حال آن طور که دیلی‌میل ادعا کرده، کارول به این دلیل پیشنهاد تراکتور را رد کرده که منتظر است تا پیشنهادهای دیگرش در انگلیس را بررسی کند.

البته که کارول اولین چهره بریتانیایی مورد نظر تراکتور نیست. جان توشاک، سرمربی ولزی سابق رئال مادرید و اسپورتینگ که به عنوان یکی از پرافتخارترین مربیان خارجی پا به فوتبال ایران گذاشت، خیلی زود از سمتش در این باشگاه برکنار شد. آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی سابق سلتیک هم دیگر عضو بریتانیایی باشگاه تراکتور بود که البته به مانند بسیاری از باشگاه های دیگرش، با خاطره خوب از آن جدا نشد.

اخبارورزش
تراکتور
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی