دیاباته اختصاصی تمرین می‌کند

به گزارش ساناپرس، مهاجم جدید و بلند قامت پرسپولیس امیدوار دارد که با از سرگیری تمرینات این تیم اجازه حضور در تمرینات گروهی را پیدا کند.

جذب شیخ دیاباته پس از هفته چهارم لیگ برتر پرونده نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس را بست و تا حد زیادی خیال هواداران و یحیی گل‌محمدی را از نظر خط حمله این تیم راحت کرد.

شیخ نیز همانند یورگن لوکادیا مدت زیادی از تمرینات دور بود و به همین دلیل یحیی ترجیح داد روی او ریسک نکند و اجازه دهد پس از رسیدن به فرم ایده‌آل، این مهاجم را در جمع نفرات اصلی تیمش بگنجاند.

در شرایطی که پس از هفته ششم و تعطیل شدن لیگ، سرمربی پرسپولیس نیز چند روز به تیمش استراحت داده بود، شیخ دیاباته همچنان تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربیان پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی ادامه داد تا با از سرگیری تمرینات مجوز حضور در جمع هم‌تیمی‌هایش و لیست بازی را پیدا کند.

دیاباته برای رسیدن به مرز آمادگی و حضور در تمرینات گروهی، تلاش زیادی دارد و به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود. شیخ امروز هم برنامه‌های ویژه بدنسازی خود را دنبال کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر را از فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری خواهد کرد.

اخبارورزش
دیاباته
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی