اعتیاد سحر قریشی تایید شد/ تتلو بازیگر خوش چهره را بدبخت کرد

به گزارش ساناپرس، سحر قریشی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام که در آن با استایل گنگ در یک باشگاه ورزشی در دبی امارات مشاهده می شود از حرکت به سمت هدف سخن گفت و برای رسیدن به اهداف خود موهایش را تراشید.

عکسی در اینجاست که سحر قریشی با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است، استیل ورزشکاری و موهای تراشیده شده بازیگر زن سابق سینمای ایران نظر مخاطبان را جلب کرد.

سحر قریشی با سر تراشیده و تتویی روی صورتش، در حال ورزش در یک باشگاه ورزشی در دوبی، استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

سحر قریشی، بازیگر پرحاشیه سینما با انتشار عکسی از خود در دوبی، از ظاهر جدیدش رونمایی کرد.

سحر قریشی با سر تراشیده و تتویی روی صورتش، در حال ورزش در یک باشگاه ورزشی در دوبی، استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

سحر قریشی اگرچه گاهی با حرف‌ها و اظهارنظرهایش جنجال‌هایی را ایجاد می‌کرد، اما همیشه ظاهر مناسب و معقولی داشت. او بازیگر موفقی در سینمای تجاری بود که هوادارن بسیاری هم داشت. این روز‌ها نیز فیلم بانک زده‌ها را در حال اکران دارد و تهیه کننده‌ای نیز اعلام کرد که این بازیگر، ممنوع الکار نیست.

حالا بعد از جدایی از امیر تتلو و انتشار شایعاتی، به دوبی مهاجرت کرده است. بر اساس اخباری که صحت و کذب آن‌ها هنوز مشخص نشده، او در سناریویی چند میلیون دلاری حضور یافته و رابطه اش با امیر تتلو، از ازدواج عاشقانه تا جدایی ناگهانی، همگی پروژه‌ای برای کسب درآمدی هنگفت بوده که با اسپانسرینگ یک رمز ارز اجرا شده است.

اخباربازیگران و هنرمندان
حواشی اخبار امیر تتلو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی