پولدار تر شدن “سام اصغری” بعد از ازدواج با “بریتنی اسپیرز” ؛ سام چقدر پول دارد؟

به گزارش ساناپرس، من خوش شانس بوده ام که مقابل سپاهان ، استقلالی ها و پرسپولیسی ها بازی کرده ام. آنها تیم های باکیفیت بالایی هستند وی ادامه داد: « من خوش شانس بوده ام که مقابل سپاهان من خوش شانس بوده ام …من خوش شانس بوده ام که مقابل سپاهان ، استقلالی ها و پرسپولیسی ها بازی کرده ام. آنها تیم های باکیفیت بالایی هستند وی ادامه داد: « من خوش شانس بوده ام که مقابل سپاهان من خوش شانس بوده ام …

بریتنی اسپیرز و سام اصغری چند روز پیش ازدواج کردند. عروسی به سبک رویاها! اما آیا می دانید سام اصغری چقدر پول دارد و برای امرار معاش چه می کند؟
اکنون که سام اصغری و بریتنی اسپیرز پس از یک رابطه پنج ساله بالاخره ازدواج کرده اند، مردم تمرکز خود را روی همسر بریتنی اسپیرز و شغل او گذاشته اند.

بیوگرافی سام اصغری
سام (حسام) اصغری (محمداصغری) در ۱۳ اسفند ۱۳۷۳ در تهران از خانواده مایک (محمود) و فاطمه اصغری (مرادی) به دنیا آمد. هنگامی که سام ۱۲ ساله بود، به ایالات متحده امریکا نقل مکان کردند. در حالی که پدرش به عنوان راننده کامیون در ایالات متحده کار می کرد. او سه خواهر به نام های مهدیه، فرزانه و الهه دارد که آنها هم به همراه مادرشان مقیم امریکا هستند.

او قبل از ثبت نام در کالج پیرس در لس آنجلس برای اخذ مدرک لیسانس به دبیرستان Westlake رفت تا تحصیلات خود را به پایان برساند. سام از کودکی یک طرفدار مشتاق فوتبال بود و همچنین در فعالیت های ورزشی دیگری نیز شرکت داشت.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی