همه چیز در رابطه با خرید جک پارکینگی

در حقیقت امروزه انواع مختلفی از جک پارکینگی در بازار موجود است. سعی کنید بسته به نیاز خود آن ها را خریداری کنید. کارشناسان و متخصصان حرفه ای در این حوزه آماده هستند که شما را در این حوزه راهنمایی کنند. شما می‌توانید برای خرید و تعمیر جک پارکینگی با شرکت اسمارت کو با شماره تماس ۰۲۱۵۵۴۴۶۶۸۰ و یا ۰۲۱۵۵۴۴۶۶۹۰ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آشنایی با جک پارکینگی

امروزه از جک پارکینگی برای رفت و آمد راحت تر خودرو استفاده می شود، چرا که نبود جک موجب می شود درب پارکینگ در حین باز و بسته شدن دچار مشکل شود، در همین راستا از جک پارکینگی استفاده می شود تا این مشکلات و معضلات حل گردد. به طور معمول از قطعات مختلفی برای استفاده از جک پارکینگی استفاده می شود که به شرح زیر است:

  • سیستم ریموت
  • سیستم جک بازویی
  • سیستم مرکزی
  • سیستم چشمی
  • سیستم فلاشر

آیا می دانستید به طور متوسط هر سال 1500 بار در پارکینگ باز و بسته می شود؟ آیا می دانستید به طور متوسط یک درب پارکینگ تقریباً 4-6 بار در روز بالا و پایین می شود؟ آیا چک پارکینگی موجب بسته و باز شدن درب می شود یا سیستم درب بازکن؟ اگر درب پارکینگ یا سیستم اپراتور به درستی نصب یا تنظیم نشده باشد، می تواند نیروی زیادی را هنگام بسته شدن در وارد کند و متعاقباً می تواند باعث آسیب جک ها شود. بسیاری از ما به مکانیک ها و تک تک قطعاتی که امکان باز و بسته شدن درب را به درخواست ما می انجام می دهند، فکر نمی کنیم. با این حال، اگر سیستم درب از کار افتاد و نیاز به تعمیر داشت، ممکن است ناگهان به دانستن کمی بیشتر در مورد سیستم درب پارکینگ علاقه مند شویم!

  • جک درب پارکینگ خود را بشناسید

برای افزایش دانش خود در مورد خرید جک پارکینگی و درک اصطلاحاتی که یک تکنسین تعمیر استفاده می کند، بهتر است ادامه مطلب را بررسی کنید. در حالی که تعویض قطعات به تنهایی برای یک فرد ماهر غیرممکن نیست، اما اکیداً توصیه می کنیم که یک متخصص آگاه و آموزش دیده را برای انجام تعمیرات جک پارکینگی استخدام کنید ، به خصوص در هنگام برخورد با قطعاتی که تحت فشار شدید هستند، مانند فنرهای پیچشی. داشتن ابزار و دانش مناسب برای انجام ایمن کار ضروری است. تکنسین‌های این حوزه بسیار ماهر هستند و تخصص لازم برای شناسایی و اصلاح موقعیت‌ های بالقوه خطرناک را دارند.

قطعات درگیر در استفاده از جک پارکینگ

جک درب پارکینگ از تسمه های لاستیکی برای باز کردن درب استفاده می کند و تماس فلز روی فلز را که در درایوهای دیگر ایجاد می شود را از بین می برد، بنابراین عملکرد نرم و بی صدا را ارائه می دهد. براکت در قسمت پایینی درب پارکینگ، غلتک های مسیر را به خوبی نگه می دارد و ممکن است برای اتصال کابل های بالابر فراهم شود. هرگز پیچ ها را از این براکت جدا نکنید، زیرا کل سیستم بالابر تحت کشش بسیار زیاد است.

1.صفحه یاتاقان مرکزی یا براکتی که یک یاتاقان شفت را در خود جای می دهد و مکانیسم تعادل را با محور پیچشی هماهنگ و پشتیبانی می کند و همچنین یک سر فنر پیچشی را به هدر متصل می کند. پیچ ها را جدا نکنید، زیرا قطعات تحت کشش بالا هستند.

2.لولا مرکزی و لولای مسطح بر روی تمام پایه های میانی قرار دارد تا امکان باز و بسته شدن درب را فراهم کند. همچنین به عنوان لولای لبه مدرج بین بخش پایین و میانی استفاده می شود.

Stile مرکزی عضو عمودی بخش درب است که استحکام ساختاری و محل اتصال لولای مرکزی را فراهم می کند.

3.بالابر زنجیری یک چرخ دنده است که به محور فنر پیچشی متصل می شود تا مزیت مکانیکی برای بالا و پایین بردن درب پارکینگ دستی با استفاده از زنجیر دستی را ایجاد کند.

4.اپراتور بالابر زنجیری نوعی اپراتور جک میل است که بالابر زنجیری به آن متصل است.

5.درب تجاری یک درب سقفی در پارکینگ است که برای استفاده وسایل نقلیه در ورودی ساختمان ها مانند کارخانه های تولیدی، اسکله بارگیری و ایستگاه های خدمات در نظر گرفته شده است و معمولاً کمتر از 5000 چرخه در سال کار می کند.

6.کابل نگهدارنده کابلی است که از طریق یک فنر امتدادی عبور می کند تا در صورت شکستن فنر آن را حفظ کند.

7.سیستم تعادل. سیستمی که وزن درب پارکینگ را در حین استفاده از جک پارکینگی خنثی می کند تا تلاش انسان یا موتور برای کارکرد درب را کاهش دهد.

حرکت درب پارکینگ در حین استفاده از جک پارکینگ

4 نوع حرکت درب در حین استفاده از جک پارکینگی وجود دارد: بالابر استاندارد، بالابر کامل عمودی، بالابر بالا و فضای پایین سر. نوع حرکت درب با توجه به اتاق موجود بین بالای در و سقف (یا اولین انسداد) تعیین می شود. در زیر مهم ترین قطعات پرکاربرد برای استفاده از درب پارکینگ ذکر شده است:

صفحه یاتاقان E که معمولاً در واحدهای تعادل فنر پیچشی مورد استفاده قرار می گیرد، برای محکم کردن مجموعه فنر تعادل روی مسیر در و دیوار استفاده می شود. آنها شامل یک بلبرینگ برای پشتیبانی از حرکت شعاعی یک محور پیچشی در هر انتها هستند. پیچ و مهره ها را از درب جدا نکنید، زیرا قطعات تحت کشش شدید هستند.

Stile End Stile واقع در هر انتهای یک بخش درب که امکان اتصال لولاهای لبه مدرج را فراهم می کند. آنها مسئول حمل بار کل بخش هستند و بنابراین باید از استحکام بالاتری برخوردار باشند تا یکپارچگی سازه را فراهم کنند.

فنر اکستنشن درب پارکینگ، دارای یکی از دو نوع سیستم فنر تعادلی است، سیستم فنر کششی یا سیستم فنر پیچشی. فنر اکستنشن معمولاً در بالای مسیرهای افقی نصب می‌شود، از جلوی دهانه در تا آویز عقب امتداد می ‌یابد و با کشش قدرت بالابری را فراهم می ‌کند.فنرها تحت کشش شدید هستند. ما اکیداً توصیه می کنیم هر گونه تعمیرات لازم را به متخصصان آموزش دیده بسپارید.

نکات مهم در استفاده از جک پارکینگی

قیمت جک پارکینگی متغیر می باشد و در حقیقت در حین استفاده از درب پارکینگ، وجود جک به منظور ایجاد تعادل بسیار مهم است، چرا که درب پارکینگ باید در تعادل خوبی قرار گیرد. وزن درب باید بین 10 تا 20 کیلوگرم باشد. اگر درب سنگین ‌تر از آن احساس می ‌شود، منبع مشکل باید شناسایی و اصلاح شود (مثلاً: فنرهایی که کارایی خود را از دست داده‌اند). یک درب پارکینگ متعادل باید با حداقل تلاش دستی کار کند و میزان فشار را کاهش دهد. درب پارکینگ شما در حالی که برای رفع محدودیت های وزنی که برای آن طراحی شده است کار می کند، لذا هنگامی که به درستی متعادل شود، باید بتواند در هر موقعیتی متوقف شود.

مهم ترین مزایای استفاده از این نوع درب به شرح زیر است:

  • افرایش رفاه برای کاربران آن
  • طول عمر طولانی
  • امنیت بالا
  •  

سخن پایانی

در مجموع سعی کنید از جک پارکینگی برای بهبود رفت و آمد راحت تر استفاده نمایید. قیمت جک پارکینگی متغیر است، بسته به نوع درب پارکینگ، سعی کنید از متخصصان و کارشناسان این حوزه حتما سوال کنید و از آن ها راهنمایی بخواهید. این نوع جک در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام عملکرد و کارکردهای مختلفی را ایفا می کنند. این نوع جک در حقیقت نوعی سیستم اتوماتیک است که باعث راحت باز و بسته درب می شود و کمک شایانی به افراد می کند تا بتوانند از درب پارکینگ خود به درستی استفاده کنند.

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی