مارش شاپ وارد کننده قطعات صنعتی

وجود یک واردکننده معتبر که تامین کننده قطعات الکترونیکی الکترومکانیکی است کمک می کند که صنعت تولید همچنان ادامه پیدا کند.قطعات الکترونیکی به دلیل تحریم ها خیلی سخت وارد ایران می شوند. از جمله از قطعات هیدرولیکی در صنایع سبک و سنگین و ماشین آلات مختلف استفاده می شود.

بیشتر قطعات الکترونیکی، هیدرولیکی و مکانیکی در کشور ایران تولید نمی شود و به همین دلیل ممکن است تولید محصولات مختلف با مشکل رو به رو شود. در این زمینه نیاز به واردکنندگان است که تا با تامین قطعات مورد نیاز، کارخانه ها و تولیدی ها بتوانند همچنان به کار خود ادامه دهند. وجود یک واردکننده معتبر که تامین کننده قطعات الکترونیکی الکترومکانیکی است کمک می کند که صنعت تولید همچنان ادامه پیدا کند و قطعات مورد نیاز مصرفی بازار همچنان با قیمت های مناسب در بازار عرضه شوند. چنانچه تهیه یک قطعه برای کارخانه دار مشکل باشد، او مجبور است که قیمت بیشتری برای محصولات خود در نظر بگیرید و این موضوع باعث کاهش توان مشتریان در خرید محصولات می شود. وارد کنندگانی مثل مارش شاپ که در زمینه واردات قطعات صنعتی فعالیت می کنند، نقش بزرگی در احیای خط تولید کارخانه ها دارند و به فعالیت های کاری آن ها جان می بخشند.

واردات قطعات الکترومکانیک

وجود قطعات الکترومکانیک برای تولید برخی از ابزار و وسایل در بازار امری ضروری و مهم است تا تولیدکنندگان بدون هیچ مشکلی بتوانند فرایند تولید محصولات خود را پیش ببرند. اما متاسفانه بیشتر قطعاتی که تولیدکنندگان ما به آن ها برای احیای خط تولید خود نیاز دارند، در خارج از کشور تولید می شود و باید آن ها را وارد کنند. واردات قطعات الکترومکانیک به دلیل مسائلی مثل تحریم ها سخت و یک چالش بزرگ است که تولیدکننده باید از آن ها عبور کند.

بسیاری از تولیدکنندگان خود به تنهایی نمی توانند برای تامین قطعات و واردات قطعات الکترونیکی اقدام کنند و از واردکنندگان مختلفی کمک می کنند. اما بیشتر کسانی هم که در زمینه واردات فعالیت می کنند به دلایل مختلف مثل سودجویی و … به جای محصولات اصل و باکیفیت، محصولات چینی و بی کیفیتی را وارد بازار می کنند. با وجود رقابت بین برندهای مختلف تولیدکنندگان محصولات الکترومکانیکی، چنانچه یک تولیدکننده از قطعات بی کیفیت در ساخت محصولات خود استفاده کند، قدم بزرگی به سمت شکست بر می دارد.

به همین دلیل در این زمینه نیاز به یک واردکننده معتبر است تا او بتواند قطعات را با کیفیت بسیار عالی وارد کشور کند و به دست تولیدکننده برساند. در واقع واردکننده ای که در زمینه واردات قطعات هیدرولیک یا مکانیکی فعالیت می کند، باید با قوانین مختلف حوزه واردات آشنا باشد و از آن ها به منظور ورود بدون مشکل قطعات به داخل کشور استفاده نماید. چنین واردکنندگانی کم هستند و به همین دلیل تولیدکنندگان باید دقت عمل زیادی در انتخاب واردکننده به خرج دهند تا نهایتا بتوانند محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کنند.

مارش شاپ واردکننده قطعات الکترومکانیک

انواع قطعات الکتروماکنیک را می توان در دسته های قطعات هیدرولیکی و مکانیکی قرار دارد. در مورد واردات این قطعات در زیر به صورت جداگانه بحث خواهیم کرد:

قطعات هیدرولیکی

از قطعات هیدرولیکی در صنایع سبک و سنگین و ماشین آلات مختلف استفاده می شود. در خطوط تولید مدرن نیز از سیستم های هیدرولیکی استفاده می کنند. وجود قطعات هیدرولیکی به منظور پیش بردن کار صنایع تولیدی ماشین های سبک و سنگین یا خطوط تولیدی مدرن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چنانچه یک صنعت نتواند به منظور تولید محصولات هیدرولیکی خود قطعات مناسبی پیدا و از آن ها استفاده کند، محکوم به شکست است.

کیفیت قطعات هیدرولیکی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این قطعات نقش به سزایی در افزایش محصولات هیدرولیکی دارند. به همین منظور نیاز است تا تولیدکنندگان با واردکنندگانی قرارداد تنظیم کنند که مطمئن هستند قطعاتی باکیفیت را وارد کشور می کنند. از آنجایی که بیشتر این قطعات در داخل کشور تولید نمی شوند نیز اهمیت کار واردکننده بیشتر می شود و او باید حتما قطعات مفید و مناسبی را در بازار خارج از کشور خریداری و سپس با تکیه بر علم قوانین وارد، وارد کشور کند.

قطعات مکانیکی

قطعات مکانیکی هم درست مثل قطعات هیدرولیکی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. قطعات مکانیکی هم در تولید ابزار و محصولات مختلف تاثیر ویژه ای دارند و در صورت نبودشان صنایع تولیدی نمی توانند محصولات خود را تولید و روانه بازار کنند. از جمله این قطعات می توان به پیستون، سر سیلندر، شاتون و … اشاره کرد. وجود هر کدام از این قطعات نقش موثری در افزایش راندمان محصولات تولیدی دارند و وجودشان حیاتی است.

قطعات مکانیکی مارش شاپ

واردات قطعات الکترونیک

قطعات الکترونیکی به دلیل تحریم ها خیلی سخت وارد ایران می شوند. تولید این قطعات در داخل کشور هم کاری سخت و مشکل است و تولیدکنندگان اندکی توان تولید قطعات الکترونیکی مختلف را دارند. کمبود این قطعات منجر به متوقف شدن خط تولید صنایع مختلف می شود. ماژول های الکتریکی انواع مختلفی دارند و در زمینه های متفاوتی از آن ها استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به انکودر، PLC، درایو و … اشاره کرد. جالب است بدانید که این ماژول ها خود دارای انواع مختلفی هستند و حتی اگر واردکننده ای بخواهید این قطعات را وارد کشور ایران کند، باید با انواع آن ها آشنا باشد و فرق بین نمونه های فیک و تقلبی و اصلی شان را بشناسد تا محصولاتی با کیفیتی را به دست تولیدکننده برساند.

اغلب واردکنندگان هر چند در زمینه صادرات و واردات علم کافی دارند و می توانند بدون هیچ مشکلی محصولات را وارد کشور کنند و از پس چالش های آن بر بیایند اما علم کافی از این ابزار و قطعات ندارند و به همین دلایل ممکن است نمونه های چینی و بی کیفیت را به دست تولیدکننده برسانند که این کار می تواند آسیبی جدی به کیفیت محصولات تولیدکننده وارد کند.

واردکننده ای در این زمینه موفق است که بتواند قطعات الکترونیک اصل را شناسایی و با وارد کردن آن ها به داخل کشور نیاز تولیدکنندگان را به صورت کامل برطرف نماید.

از جمله تجهیزاتی که تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی به آن ها برای تولید نیاز دارند می توان به تجهیزات ابزار دقیق اشاره کرد که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنیم:

ابزار دقیق

از جمله تجهیزات ابزار دقیق که وارد کنندگان آن ها را به دست تولیدکنندگان می رسانند می توان به سنسور، ترانسمیتر، ترانسدیوسر، نمایشگر و کنترلر اشاره کرد. در واقع ابزار دقیق را می توان نوعی زیرساخت دانست که برای سیستم کنترل و اتوماسیون است. به وسیله ابزار دقیق می توان اقدام به اندازه گیری، کنترل یا انتقال پارامترهای مهم فیزیکی مثل سطح مایعات، دما یا فشار با شکلی دقیق و کامل کرد.

مارش شاپ، واردکننده انواع قطعات صنعتی

مارش شاپ یکی از مجموعه های فعال در زمینه واردات انواع قطعات الکترومکانیکی و الکترونیکی است که در با علم و آگاهی از انواع قطعات با کیفیت می تواند نیاز تولیدکنندگان را به صورت کامل برطرف کند. با وجود این مجموعه دیگر نیازی به نگرانی از جانب تولیدکنندگان به منظور کمبود قطعات نیست چرا که این مجموعه به صورت کامل با قوانین واردات کالا آگاه است و با علم و آگاهی از انواع قطعات صنعتی می تواند چرخه تولید تولیدکننده را همچنان حفظ کند.

مارش شاپ انواع قطعات را به صورت زمینی، هوایی و دریایی وارد کشور می کند. تولیدکننده می تواند بر اساس شدت نیازی که این قطعات دارد، یکی از روش های واردات را انتخاب کند تا مارش شاپ بر اساس آن قطعات را در سریع ترین زمان برای تولیدکننده تامین کند. آیا سوالی در مورد واردات قطعات صنعتی دارید؟ همین حالا می توانید به وب سایت مارش شاپ مراجعه کنید و با کارشناسان آن تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی