نتیجه قرعه‌کشی خودرو اعلام شد | لینک اسامی برندگان

به گزارش ساناپرس، افرادی که در قرعه‌کشی خودرو شرکت‌ کرده‌اند می‌توانند به سامانه یکپارچه خودرو به آدرسی که دراین مطلب ذکر شده است مراجعه و نتایج قرعه‌کشی را مشاهده کنند.

افرادی که در قرعه‌کشی خودرو شرکت‌ کرده‌اند می‌توانند به سامانه یکپارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com مراجعه و نتایج قرعه‌کشی خودرو را مشاهده کنند. آنگونه که سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده دیروز ۲۲ شهریور ماه نتایج سومین مرحله قرعه‌کشی خودرو مشخص شد.

افرادی که در این قرعه‌کشی شرکت‌ کرده‌اند امروز می‌توانند به سامانه یکپارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com مراجعه و نتایج قرعه‌کشی را مشاهده کنند.

البته هنوز ساعت اعلام نتایج مشخص نیست و سخنگوی وزارت صمت به ذکر تاریخ کلی اکتفا کرده است.

بار قبل هم قرار بود یک روز پس از انجام قرعه‌کشی خودرو، نتایج اعلام شود که به زمان دیگری موکول شد. سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرده بود که علت تاخیر در انتشار نتایج مشکلات فنی است که برای سایت پیش آمده است. حداقل دو روز زمان می برد تا اسامی منتشر شود.

اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو مادران

بخش زیادی از خودروهای این دوره، قرار است به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص پیدا کند. این افراد هم برای اعلام نتایج باید به سامانه یکپارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com مراجعه کنند.

در سومین مرحله قرعه‌کشی خودرو تنها ۶۰ هزار خودرو عرضه شده است اما تعداد متقاضیان ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار نفر بود. برای همین بسیاری معتقدند برنده شدن در این قرعه‌کشی شبیه معجزه است.

دلیل دیگر این بود که۲۰ درصد سهم خودروهای عرضه شده به دارندگان خودروهای فرسوده تعلق می‌گرفت و ۵۰ درصد هم سهم مادران دارای دو فرزند و بیشتر بود. یعنی به طرح جوانی جمعیت تعلق داشت. در این میان تنها ۳۰ درصد خودروها برای متقاضیان عادی بوده است.

ایران خودرو در سومین مرحله از تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه در فروش فوق‌العاده خود ۶ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، رانا پلاس سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتور XUTP ، پارس TUS و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و در پیش فروش ۴ محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربور شارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه کرده است.

گروه خودروسازی سایپا، فروش فوق‌العاده ۵ محصول کوییک.اس، ساینا. اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر و کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز می‌کند و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

اخبارورزش
خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی